l'Estartit - Cala Pedrosa - Cala Ferriol - Mirador cap de la Barra - l’Estartit

Photo ofl'Estartit - Cala Pedrosa - Cala Ferriol - Mirador cap de la Barra - l’Estartit Photo ofl'Estartit - Cala Pedrosa - Cala Ferriol - Mirador cap de la Barra - l’Estartit Photo ofl'Estartit - Cala Pedrosa - Cala Ferriol - Mirador cap de la Barra - l’Estartit

-5 ft
2036
August 5, 2022
August 2022

near l'Estartit, Catalunya (España)

l'Estartit - Cala Pedrosa - Cala Ferriol - Mirador cap de la Barra - l’Estartit

Seguint els indicadors fons a la Cala Pedrosa no hi ha pèrdua
Ara, de cala Pedrosa a cala Ferriol, suposo que ha estat la calor he anat seguint un corriol, a vegades perdedor, però amb bones vistes sobre la Foradada
El corriol va prop dels Penya-segats on albiren la Foradada i el cap Castell tota l’estona
El corriol de fortes baixades i pujades empinades arriba a un “Collet” on es pot arribar al cap castell, jo decideixo no fer-ho i vaig a buscar el corriol per anar a cala Ferriol
Com és una cala no gaire fona no deixen apropar-se les embarcacions, malgrat que alguna “zodíac” sí que s’apropa, kaiacs, els que vulgueu, però es queden poc han de tornar ràpid
L’aigua està boníssima una barreja d’aigua superficial freda i a sota més calenta un contrast que s’arriba fer agradable
La tornada la faig pel GR92, no abans havent pujat per un corriol pedregós
De retorn cap a L’Estartit m’arribo al cap de la Barra baixant per les escales que porten al carrer que duu a l’alçada del port

PictographPanorama Altitude 190 ft

PictographIntersection Altitude 453 ft

PictographBeach Altitude 43 ft

PictographPanorama Altitude 43 ft
Photo ofVistes de la Foradada i golf de la Morisca des dea Els Estufadors Photo ofVistes de la Foradada i golf de la Morisca des dea Els Estufadors

Vistes de la Foradada i golf de la Morisca des dea Els Estufadors

PictographPanorama Altitude 381 ft

Aixart de la Conca

PictographPhoto Altitude 354 ft

PictographPhoto Altitude 292 ft

PictographPanorama Altitude 266 ft
Photo ofMirador del Cap de la Barra cap a les illes medes Photo ofMirador del Cap de la Barra cap a les illes medes Photo ofMirador del Cap de la Barra cap a les illes medes

Mirador del Cap de la Barra cap a les illes medes

PictographPanorama Altitude 262 ft

Mirador cap de la barra (alt. 85 m)