Les Useres, el Castellet, la Trauanta, font de la Ponsa, les Useres

Photo ofLes Useres, el Castellet, la Trauanta, font de la Ponsa, les Useres Photo ofLes Useres, el Castellet, la Trauanta, font de la Ponsa, les Useres Photo ofLes Useres, el Castellet, la Trauanta, font de la Ponsa, les Useres

January 12, 2022
January 2022

near Useras, Valencia (España)

La ruta no té cap dificultat i està ben senyalitzada fins al Mas de la Serra, perque quan arribes al camí vell que va del Mas de la Serra a la Trauanta la cosa es complica, i molt. El camí resulta que és una senda i trobar l'inici ja és complicat perquè està molt tapada pels matolls. En principi la senda, molt perduda, segueix el recorregut del barranc i la podem seguir encara que amb moltes dificultats. Però arriba un moment en que es perd completament entre un bosc d'argilagues enormes on no hi ha senda ni cap senyalització, però aconseguim arribar a la Trauanta camp a través amb moltes dificultats i amb moltes punxades d'argilagues. Després la ruta ja no té cap dificultat.

El Castellet

PictographRuins Altitude 2,498 ft

Mas de la Serra

PictographRuins Altitude 2,172 ft

Mas de la trauanta i aljub