Photo ofLes Roques Encantades des del Coll de Condreu, La Salut, El Bolet, El Puig de Toia. Uns 10 km Photo ofLes Roques Encantades des del Coll de Condreu, La Salut, El Bolet, El Puig de Toia. Uns 10 km Photo ofLes Roques Encantades des del Coll de Condreu, La Salut, El Bolet, El Puig de Toia. Uns 10 km

February 18, 2024
February 2024

near les Planes d'Hostoles, Catalunya (España)

Ruta circular que surt del Coll de Condreu, passant per la pista i bonica casa d'Armadans, segueix per la fageda cap a Les Roques Encantades, que ara amb la sequera i les guixades i rascades als liquens fetes per alguns impresentables malauradament llueixen tant.
La ruta segueix fins el Santuari de la Salut que és alhora un mirador excepcional al Pirineu i la Garrotxa.
Retornant al Collet de l'Arç baixem seguint el curs del modest Torrent dels Esquellons enmig d'una altra fageda.
Seguim baixant fins el Salt dels Esquellons i llavors seguim un corriol paral·lel i a l'esquerra de la carretera. Seguint i pujant arribem al Bolet, roca grossa semblant a un bolet gegant i llavors seguint el corriol arribem al Puig de Toia, el punt més alt de la ruta. A partir d'aquí baixada per corriol cap el Coll de Condreu.