Les Portes - Navette - Cascade de Buchardet - L'Aup

Photo ofLes Portes - Navette - Cascade de Buchardet - L'Aup Photo ofLes Portes - Navette - Cascade de Buchardet - L'Aup Photo ofLes Portes - Navette - Cascade de Buchardet - L'Aup

August 25, 2013
August 2013

near La Chapelle-en-Valgaudémar, Provence-Alpes-Côte d'Azur (France)

Excursió circular on podrem veure el Pont de les Oules, el poble abandonat de Navette, la cascada de Buchardet i si volem, ens podem acostar fins l'Aup.

Sortim de l'aparcament que queda a l'esquerra, just a l'entrada de Les Portes. Travessem el poble i, seguint la pista, trobarem una desviació que baixa cap al pont de les Oules. Podem aprofitar per veure les Oules abans de seguir pujant.

Pujarem pel marge esquerre del riu, pel bosquet fins arribar al pont de Fouronnière. Seguirem pujant però ara per pista fins arribar al poble de Navette.

Un cop visitat el poble, o el que en queda, seguim pujant fins arribar a la cascada de Buchardet. Podem parar a l'ombra a fer fotos i si volem o podem acostar-nos una mica més a la cascada per veure-la de prop.

Un cop seguim el camí, creuarem un primer pont per sobre del torrent de Buchardet, seguirem baixant fins creuar un segon pont per sobre del rierol de Navette. Un cop passat el segon pont pujarem ràpidament per trobar el camí que va per l'altra banda de la vall.
En aquest punt podem començar a baixar o si ens queden forces, podem pujar fins a l'Aup.

Nosaltres vam optar per pujar-hi. La pujada a l'Aup es fa en una mitja hora i no té cap complicació.
Un cop a l'Aup tindrem unes magnífiques vistes de la vall.

La tornada serà sempre baixant per la part esquerra del riu. No té pèrdua.