Les Planes - La Roca de l'Albera - ruta de les 2 fonts

Photo ofLes Planes - La Roca de l'Albera - ruta de les 2 fonts Photo ofLes Planes - La Roca de l'Albera - ruta de les 2 fonts Photo ofLes Planes - La Roca de l'Albera - ruta de les 2 fonts

April 1, 2018
April 2018

near Vilallonga dels Monts, Occitanie (France)

Inici amb bicicleta des del càmping Les Planes, passant pel poble de la Roca de l'Albera fins a la capella de la Roca Vella, punt d'inici de la caminada i lloc on deixem les bicicletes. Des de la capella ruta circular passant per les fonts dels Simiots i de la Vernosa. Comencem amb pujada amb trams amb vistes de la plana del Rosselló. Arribem a la font del Simiots on agafem un corriol que s'enfila muntanya amunt. Un cop a la font de la Vernosa, la tornada fins a les bicicletes la fem per la vall de la Ribera de la Roca per un camí que va perdent alçada de mica en mica amb trams amb bones vistes de la vall i del poble de la Roca.

Ruta apte per fer amb nens a partir de 5 anys. Si fem el tram en bici 6/7 anys.
En el moment de fer la ruta les dues fonts rajaven.