Photo of(Les Masies de Roda) - Les Cases Noves - Còdol Dret - Mas el Sangles Vell - Mas Bosc de Còdol - Planta tractament de Purins Photo of(Les Masies de Roda) - Les Cases Noves - Còdol Dret - Mas el Sangles Vell - Mas Bosc de Còdol - Planta tractament de Purins Photo of(Les Masies de Roda) - Les Cases Noves - Còdol Dret - Mas el Sangles Vell - Mas Bosc de Còdol - Planta tractament de Purins

4 hours one minute
February 21, 2023
February 2023

near Roda de Ter, Catalunya (España)

Sortim de les Cases Noves, del municipi de les Masies de Roda, creuem el Barri i agafem una pista en direcció a l'esglèsia de Sant Salvador d'Horta, els últim metres és per corriol.

Comtinuem per pista, passem per Còdol Dret, antiga colónia textil desapareguda sota les aigües del Pantà de Sau, avui sense aigua per la sequera.

Llavors continuem per la pista, passem pel mas Sangles Vell i enfilem cap el Serrat del Bosc, cal deviar-nos de la pista i fer l'últim tros per corriol. (Cal estar atents per agafar el corriol, nosaltres ens l'hem passat de llarg). Gaudim de la magnífica vista i tornem a la pista principal.

Aleshores seguim la pista fins a la Planta de Tractament de Purins de l'Esquirol.

Llavors agafem un altre pista, direcció sud, fins les Cases Noves i el cotxe.

Bones pistes, exceptuant dos petits corriols, bones vistes 360º, el riu Ter al estar sec, en aquests sector el pantà de Sau, boscos i camps de conrreu.

Erem en Tomàs, 2 Josep's i Jo.

Photo ofInici i final - Masies de Roda - Les Cases Noves Photo ofInici i final - Masies de Roda - Les Cases Noves Photo ofInici i final - Masies de Roda - Les Cases Noves

Inici i final - Masies de Roda - Les Cases Noves

Codol Dret - Vistes

Mas Sangles Vell

Trencall a l'esquerra

Vistes

Vistes - El Serrat del Bosc

Photo ofTrencall a l'esquerra - Planta Tractament de Purins de l'Esquirol Photo ofTrencall a l'esquerra - Planta Tractament de Purins de l'Esquirol Photo ofTrencall a l'esquerra - Planta Tractament de Purins de l'Esquirol