les Llosses, Salts i Gorgs, Sant Esteve de Vallespirans

Photo ofles Llosses, Salts i Gorgs, Sant Esteve de Vallespirans Photo ofles Llosses, Salts i Gorgs, Sant Esteve de Vallespirans Photo ofles Llosses, Salts i Gorgs, Sant Esteve de Vallespirans

May 7, 2022
May 2022

near les Llosses, Catalunya (España)

Recomanable ruta pels seus Salts, Gorgs i el seu entorn, pero dificultós segons quines zones.
Quant es deixa el camí per agafar el corriol de l'esquerra per anar al salt i gorg del Molí del Sabater, el corriol no està gaire marcat. Llavors desprès del Molí del sabater es segueix un corriol també no gaire marcat seguint el riu fins trobar un camí que ens portarà a creuar el riu abans de la Font de la Puda.
Desprès de passar el Mas de Selles els pròxims dos Salts i Gorgs que ens trobem son de difícil accés, sobretot el Salt i Gorg dels Banys. Val la pena visitar-los i amb una mica de paciència s'aconsegueix arribar-hi.
La zona mes dificultosa que em trobat de la ruta es desprès de passar l'església de Sant Esteve de Vallespirans, ens endinsem a la zona boscosa de pins seguint un corriol, però arriba un punt que el corriol desapareix degut a la caiguda de pins pels llenyataires fent impossible seguir el recorregut, finalment amb paciència em trobat una pista forestal feta pels mateixos llenyataires fins enllaçar el camí que ens a portat a continuar amb el recorregut.

PictographWaterfall Altitude 2,925 ft

PictographTree Altitude 3,023 ft

• Photo of masvi1975
    masvi1975 Jun 5, 2022

No hem pogut fer la ruta perquè just al camí d'entrada de l'inici hi ha una valla que diu camí privat, i més endavant on thas de desviar cap als estables també està tancat amb una valla.

• Photo of Quim Busquets
    Quim Busquets Jun 5, 2022

Bones, dedueixo que deu ser camí privat només per vehicles perquè pel lateral de la valla es pot passar i no som els únics que hem fet aquesta ruta,
    Gràcies per el comentari

• Photo of masvi1975
    masvi1975 Jun 5, 2022

Gràcies Quim. Per la propera passarem la valla si em dius que es pot fer.