Les Ermites del Corb, 'La Garrotxa' (A.E.C.) Senderisme

Photo ofLes Ermites del Corb, 'La Garrotxa' (A.E.C.) Senderisme Photo ofLes Ermites del Corb, 'La Garrotxa' (A.E.C.) Senderisme Photo ofLes Ermites del Corb, 'La Garrotxa' (A.E.C.) Senderisme

June 11, 2022
June 2022

near Pocafarina, Catalunya (España)

Sortim de Les Presses (pol.ind.) creuem la carretera i ens enfilem per un camí amb indicacions: Ruta Ermites del Corb, amb marques de pintura color groc, el sender al començament es una mica costerut, puja fins dalt del antic cràter del Volcà del Raco' de origen Strombolia' tot seguit pasem pel mas del mateix nom i ens endinsem dins de la magnífica Fageda del Raco' fins que arribem a la bonica Ermita de Sant Miquel del Corb de origen romànic i amb porxo (any 957), transformada en el segle XVIII i posteriorment restaurada, seguim les marques grogues pasem pel costat del Mas de L'antiga i en una corba del camí trobem la esbelta Ermita de Sant Martí del Corb de origen romànic situada dalt de una escalinata, també té porxo i una font amb un basal d'aigua ben fresca, aquestas dues ermites estan considerades com les més maques de la Garrotxa i justifica la seva visita, agafem de nou la pista avall pasant per el Mas El Camps, seguim les indicacions: Can XEL, que pasa per la Gredera de Puig Jordà i que ens porta a Can Jordà tot seguit continuem pel camí arribant a Can XEL (restaurant) on acaba el nostre recorregut.