Les Deux Alpes circular Le Diable a peu

Photo ofLes Deux Alpes circular Le Diable a peu Photo ofLes Deux Alpes circular Le Diable a peu Photo ofLes Deux Alpes circular Le Diable a peu

August 7, 2017
August 2017

near Les Deux Alpes, Auvergne-Rhône-Alpes (France)

Viewed 1943 times, downloaded 76 times

Es fa circular agafant el bus gratuït, no l'he posat al track que no tenia cobertura.
La pujada es fa pel sender 606 però evitant les desviacions a l'esquerra que ens duen insistentment cap a la pista polsosa i transitada.
Puja fort i no hi ha ombres però les vistes la fan passar millor, a poc a poc va sortint el paisatge espectacular.

El camí ens puja fins la zona de Les Crêtes on arriben alguns remuntadors que ara estan aturats. No hi ha bar ni cap servei obert.
Segueixo per la pista ample i polsosa cap el petit llac du Plan, prou maco i amb bones vistes, taula de pic-nic just a sota la represa del llaquet.

Per pujar cap a Le Diable es pot evitar la meitat de la pista seguint el track pel sender indicat amb fites i que també té una taula de pic-nic.

Dalt Le Diable hi ha un restaurant amb terrassa i força gent ja que hi arriba una cabina i passen els descensos dels ciclistes.

Per baixar agafem el sender 680 indicat i que surt de sota la terrassa del restaurant.
La baixada és directa i pendent tot i que està indicada com a "familiar". Aquí tenim vistes cap el sud, espectacular l'agulla de Venosc i el paisatge en general, ben diferent del que veiem a la pujada.
Després d'un tram paral·lel al descens dels ciclistes i del sender realment espectacular hem d'agafar la baixada a Les Perrons i passem pel bosquet: la primera ombra de tot el camí!! I no hi ha cap font enlloc, cal anar ben preparats.
Seguim camí avall i passem per l'envol de parapent, tot un espectacle si estan volant.
També tenim vistes al vertiginós telecabina que ve de Venosc.
Tornem a la parada on hem agafat el bus aquest matí.