Les Coves-Puntal Del Corral De Ferreret

Photo ofLes Coves-Puntal Del Corral De Ferreret Photo ofLes Coves-Puntal Del Corral De Ferreret Photo ofLes Coves-Puntal Del Corral De Ferreret

December 15, 2013
December 2013

•   4.5 2 Reviews

near Monserrat, Valencia (España)

Es tractava fonamentalment de fer circular el puntal del corral de ferreret,les coves des de la pinada i fins al final, arribant i pujant a unes penyetes que miren ja a la carretera enfront de les penyes roges,baixar a la dreta per la pinada, fins a un pas del barranc marcat amb una gran fita, eixim a la pista de les torres de la llum i tirant paca dalt , no mes arribar a la primera, per la seua esquerra seguim sendera vorejant per l'esquerra fins a la pista del principi i tancament del cercle, arribats a aquest punt es torna al cotxe per on es vulga, senda o pista

PictographCar park Altitude 918 ft

• carlosdmm Jan 7, 2014

Muy chula

• sarkasticwoman Jan 29, 2014

la he hecho con mis dos perros y es muy fácil de seguir, bastante visual para la poca altura que tiene.