Λεπτοκαρυά - Μακρυνόρος - Τσακαλάκι (Ορεινή Ναυπακτία)

Photo ofΛεπτοκαρυά - Μακρυνόρος - Τσακαλάκι (Ορεινή Ναυπακτία) Photo ofΛεπτοκαρυά - Μακρυνόρος - Τσακαλάκι (Ορεινή Ναυπακτία) Photo ofΛεπτοκαρυά - Μακρυνόρος - Τσακαλάκι (Ορεινή Ναυπακτία)

November 4, 2017

near Leptokaryá, West Greece (Greece)

Από την Λεπτοκαρυά (Αγία Κυριακή) ανηφορίζουμε μέσα στο δάσος με στόχο την κορυφή του Μακρυνόρους (1.561μ.), στην οποία φτάνουμε μετά από μια ώρα. Στη συνέχεια κατευθυνόμαστε βόρεια, και μέσω της πολύ πυκνά δασωμένης και βραχώδους κόψης φτάνουμε στο διάσελο μεταξύ των δυο βουνών και στην βρύση της Παπαδιάς. Από εκεί ανηφορίζουμε για το Τσακαλάκι και την ψηλότερη κορυφή του (1.710μ.), όπου φτάνουμε μετά από μία ώρα.

Τόσο κατά την ανάβαση στο Μακρυνόρος, όσο και στο Τσακαλάκι, δεν συναντάμε κάποιο σαφές και διακριτό μονοπάτι, αν και υπάρχει μια υποτυπώδης σήμανση με κόκκινο σπρέι. Το τερέν είναι δύσκολο και χρειάζεται αρκετή προσοχή, λόγω μεγάλης κλίσης, σαθρότητας και πυκνής βλάστησης στο μεγαλύτερο μέρος του.

Για την επιστροφή, κατεβαίνουμε από το Τσακαλάκι στην θέση Παπαδιά μέσω της ίδιας διαδρομής που ακολουθήσαμε κατά την ανάβαση, και μετά ακολουθούμε τον δρόμο για Λεπτοκαρυά.

Περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες από την περιοχή, στον παρακάτω σύνδεσμο:

Στην κορυφή του Μακρυνόρους (1.561μ.)

Το πυκνό δάσος στην βόρεια πλευρά του Μακρυνόρους.

Η θέση Παπαδιά, στο διάσελο των δύο βουνών.

Η βρύση της Παπαδιάς.

Η ψηλότερη κορυφή του Τσακαλακίου.

Η Αγία Κυριακή Λεπτοκαρυάς.