Λεοντίτο - κορ. Ντελιδίμι (2163μ.) - Ασπρόρεμα - Επινιανά με ΟΑΛΘ

Photo ofΛεοντίτο - κορ. Ντελιδίμι (2163μ.) - Ασπρόρεμα - Επινιανά με ΟΑΛΘ Photo ofΛεοντίτο - κορ. Ντελιδίμι (2163μ.) - Ασπρόρεμα - Επινιανά με ΟΑΛΘ Photo ofΛεοντίτο - κορ. Ντελιδίμι (2163μ.) - Ασπρόρεμα - Επινιανά με ΟΑΛΘ

June 9, 2020
June 2020

near Leontíto, Thessaly (Greece)

Μία φοβερή διάσχιση που πραγματοποιήθηκε με την ΟΑΛΘ.
Η διάρκειά της ήταν 12 ώρες.
Περίπου 7 ώρες έβρεχε είτε καταρρακτώδες είτε ψιλοβροχή, οπότε φάγαμε μεγάλο λούκι.
Θέλει η διαδρομή αυτή άτομα που να έχουν σχετική αντοχή, να είναι θετικώς προσκείμενα στην ταλαιπωρία (sic) και να γνωρίζουν να χειρίζονται gps ή orux.

Σημάδια δεν υπάρχουν είτε είναι πολύ αραιά. Άρα αυτό σημαίνει ότι τον πεζοπόρο θα τον καθοδηγεί το gps.
Στην εγγραφή λογικό είναι να υπάρχει κάποια μικρή απόκλιση από την πραγματική διαδρομή, οπότε λίγο θα ταλαιπωρηθείτε (όπως ταλαιπωρηθήκαμε και εμείς) για να βρείτε τον σωστό δρόμο (δεν υπάρχει μονοπάτι) για τα επινιανά
Γλαφυρές περιγραφές κομματιών της διαδρομής μπορείτε να βρείτε από άλλους χρήστες του wikiloc
Καλό ψάξιμο !

Υστερόγραφο:
Κοιμηθήκαμε στο Λεοντίτο. Μία ομάδα που δεν θα έκανε την διάσχιση οδήγησε τα αυτοκίνητά μας στα Επινιανά, εκεί που θα καταλήγαμε δηλαδή. Η απόσταση, αν και λίγη χιλιομετρικά (54χμ) είναι 2 ώρες και επίσης έχει και χωματόδρομο. Πάει αυτοκίνητο, όμως θέλει προσοχή. Από το Πετρίλο μέχρι λίγο πριν τα Επινιανά είναι χωματόδρομος

PictographFountain Altitude 0 ft

Τρεχούμενο νερό

Λίγο πιο πάνω από την βρύση έχει σχολείο με σκέπαστρο, όπου κοιμηθήκαμε το βράδυ

Ντελιδίμι

Σπίτι

Περνάς μέσα από το σπίτι

Διασχίζουμε το ρέμα στην απέναντι πλευρά