Leleg Yolu 4. Etap Pınardağı - Kışladağı - Yokuşbaşı

Photo ofLeleg Yolu 4. Etap Pınardağı - Kışladağı - Yokuşbaşı Photo ofLeleg Yolu 4. Etap Pınardağı - Kışladağı - Yokuşbaşı Photo ofLeleg Yolu 4. Etap Pınardağı - Kışladağı - Yokuşbaşı

June 23, 2021
June 2021

near Kocaalagölköy, Muğla (Türkiye)

leleg Yolu'nun 4. Etab'ına bir gün önce 3. Etabı sonlandırdığımız Cin Çukuru tabir edilen Leleg Yolu tabelasının da bulunduğu noktadan başladık. Çok dik bir çıkışla başladığımız tur, taşlı patikalar arasından güzel Bodrum manzaraları eşliğinde devam etti. Yürüşüme Bodosk'tan Hüseyin Aydın, Arcan Camgöz ve Pelin Kunduracıoğlu eşlik etti.

Bodrum Manzara

PictographCave Altitude 0 ft

Cin Çukuru

Halk arasında Cin Çukuru olarak ismi kalmış bir Obruk. Olasıulıkla üzerideki bitki örtüsü ile çokmüş ve oluşmuş. Yöre halkı buradan su alırlarmış.

Haci Gucu Sarnıcı

PictographCampsite Altitude 0 ft

Kamp Yeri

Karia Dönemi Kalıntı Taşların işlenmiş ve düzenli olması Karia Dönemi olabileceğini belirliyor.

Kızılağaç İçmeler Yol Ayrımı

Photo ofKızılağaç Yolu yanı Köprü, Kavşak Sağa Dönüş Photo ofKızılağaç Yolu yanı Köprü, Kavşak Sağa Dönüş Photo ofKızılağaç Yolu yanı Köprü, Kavşak Sağa Dönüş