Photo ofEl Balcó Nord de Chamonix (Montenvers - Le Signal - Refuge Du Plan de L'Aiguille - Les Favrands) Photo ofEl Balcó Nord de Chamonix (Montenvers - Le Signal - Refuge Du Plan de L'Aiguille - Les Favrands) Photo ofEl Balcó Nord de Chamonix (Montenvers - Le Signal - Refuge Du Plan de L'Aiguille - Les Favrands)

July 31, 2024
July 2024

near Le Montenvers, Auvergne-Rhône-Alpes (France)

Ruta des de Chamonix - Le Montenvers - Les Favrands - Plan de l'Aiguille - Chamonix (El Balcó Nord)
Aquest dia i des de Chamonix, vàrem agafar el tren cremallera fins a Montenvers des d'on es pot visitar Le Mer de Glace.
Per veure més la magnitud d'aquest vàrem fer ruta direcció a Le Signal, començant des de Montenvers, anant cap a El Gran Hotel i de seguit agafàrem el sender del Balcó Nord que puja fins La Signal. Tot un espectacle en poder gaudir en tot el tram de la magnitud del Mer de Glace i a sobre l'Aiguille Verte de 4.122m.
A partir d'aquí anem fent el camí pel balcó nord direcció a Plan de l'Aiguille amb les vistes al Balcó Sud. Pic de Brevent, Col du Cornu, refugi du Lac Blanc... La vall de Chamonix i de tant en tant ens apareix el Mont Blanc.
Ja gairebé arribant a Plan de l'Aiguille podem veure de nou el Mont Blanc, el més alt de la Unió Europea amb 4.808 m. i les impressionants llengües de glaç Des Pèlerins i de Bossons.
Un cop arribem a Plan de l'Aiguille, agafem el telefèric i de nou baixem fins a Chamonix.
Una ruta circular molt agraïda.
Salut i Natura.

Mer de Glace des de Montenvers

Photo ofl'Aiguille Verte de 4.122m i les cascades Photo ofl'Aiguille Verte de 4.122m i les cascades Photo ofl'Aiguille Verte de 4.122m i les cascades

l'Aiguille Verte de 4.122m i les cascades

PictographTrain stop Altitude 6,300 ft

Estació de Montenvers

PictographMountain hut Altitude 6,289 ft

Temple de la Nature

PictographFlora Altitude 6,467 ft

Le Signal Forbes 2200 m

Photo ofEl Mer de Glace des del mirador de Le Signal Photo ofEl Mer de Glace des del mirador de Le Signal Photo ofEl Mer de Glace des del mirador de Le Signal