Le mont saint michel ( Normandia - França )

Photo ofLe mont saint michel ( Normandia - França ) Photo ofLe mont saint michel ( Normandia - França ) Photo ofLe mont saint michel ( Normandia - França )

August 3, 2015
July 2015

near Le Mont-Saint-Michel, Basse-Normandie (France)

Aprofitant la visita casi casi “obligatòria” Le Mont Saint Michel, no ens vam voler perdre el fer un volta per la baia.

Es recomanable agafar un guia, doncs hi ha risc que t’atrapi la pujada de les marees, o caure en alguna zona de arenes, o en cas de tempesta caiguda de raig.

Hi ha diferents empreses que ofereixen el servei, amb diferents horaris ( que varien cada dia segons les marees ) amb diferents recorreguts, des de travessar tota la baia, nocturna, a cavall, amb cometaris o sense... i per cert el 25 de Juliol es fa la peregrinació oficial i per lo tant no cal pagar, encara que no es gaire car.

Nosaltres per temes de horaris ens vam decidir per Chemins de la baie ( www.cheminsdelabaie.com ) i el circuit guiat i comentat anomenat “Chemins du Marquis”, que vam fer en un petit grup de uns 12 amb un guia que tot i que feia els comentaris amb francès, parlava també Angles i Castella, així que perfecte.

Es surt des de el Mont Saint Michel fent un recorregut que arriba a la anomenada Tombelaine, per tornar a le Mont per l’altre costat, s’ha de anar descalç i vas travessant zones on l’aigua es mes alta o menys, tot veien la fauna i la flora ( comestible ..hehe ) , tot i que el bocata no faltava ho vam tastar i que salat que era.

Al final el grup provoca un terreny inestable, es a dir unes arenes movedisses, quedant tots atrapats fins el genoll i posteriorment el guia ens ensenya a alliberar-nos i sortir. Tota una experiència per la canalla.

Per la tarda, un cop nets els peus ( hi ha una font al efecte ) a fer la clàssica visita a la abadia ( per cert si la visiteu pel mati tindreu cues interminables, mentre que fent-ho per la tarda us eviteu el ferles , aprofiteu mes el dia, i teniu menys gent dins de l`abadia )

Dia perfecte per gaudir de Le Mont Saint Michel.

• Photo of SUS&
    SUS& Aug 5, 2020

Moltes gràcies per la informació.... Una pregunta. Recordes l'hora de l'excursió? He mirat a la web i hi han diferents opcions. Ens agradaria visitar l'Abadia després.... Moltes gràcies