Photo ofLazarev Kanjon, vidikovci Ilija Mali, Zokin Gordunjis, Petrine Stene, Kovej i Bukva. Photo ofLazarev Kanjon, vidikovci Ilija Mali, Zokin Gordunjis, Petrine Stene, Kovej i Bukva. Photo ofLazarev Kanjon, vidikovci Ilija Mali, Zokin Gordunjis, Petrine Stene, Kovej i Bukva.

2088
November 14, 2020
November 2020

near Zlot, Central Serbia (Serbia)

Čuo sam da je Lazarev kanjon najlepši kada je u bojama jeseni pa sam morao da proverim te tvrdnje. Išli smo stazom kroz šumu koja vodi do Vidikovca Kovej. Posle 50 minuta pešačenja dolazimo do fino uredjenog gazdinstva Mustecić koje deluje kao perfektno mesto za beg iz grada na par dana. Na naše iznenadjenje pronalazimo još četri atraktivna vidikovca. Ilija Mali, Zokin Gordunjis, Petrine Stene, i Bukva. Svi vidikovci su uglavnom na samoj litici kanjona zato su nam se pružali spektakularni pogledi. Posle uspešnih obilazka tih vidikovca i detaljne foto sesije vraćamo se istom stazom. Pokušavamo da dodjemo do glavnog vidikovca odakle se kanjon vidi frontalno. Dolazimo tačno na zalazak sunca i uživamo u narandžasto žutoj paleti boja.