Lavern-Sant Sadurní d'Anoia per Sant Sebastià dels Gorgs (Part 1)

Photo ofLavern-Sant Sadurní d'Anoia per Sant Sebastià dels Gorgs (Part 1) Photo ofLavern-Sant Sadurní d'Anoia per Sant Sebastià dels Gorgs (Part 1) Photo ofLavern-Sant Sadurní d'Anoia per Sant Sebastià dels Gorgs (Part 1)

February 3, 2017
February 2017

near Lavern, Catalunya (España)

Per poder fer la ruta lineal amb utilització exclusiva del transport públic, set membres del Centre Excursionista de Sant Feliu de Codines, colla del dimecres, sortim el dia 1 de febrer a les 6,15 del poble amb bus per enllaçar amb el tren a Sagrera-Meridiana, on s'afegeix un altre company, per anar fins Lavern-Subirats, a on arribem a les 8,10 hores. Sense veure el sol i amb un xic de boira, per pistes en bon estat que no ens deixaran en tot el camí, ens dirigim cap a Santa Maria de la Llinda, a on, amb molta amabilitat, ens deixen les claus per poder veure l'interior de la capella. Des d'aquest indret anem cap a la Parròquia de Sant Sebastià dels Gorgs, on esmorzem a uns bancs de la plaça. A la sortida de Sant Sebastià tenim la primera badada, que ens obliga a recuperar uns metres per recuperar el camí que ens ha de dur fins Sant Pau d'Ordal-Subirats. Després de prendre una beguda al bar del poble, que es el primer que trobem obert a la ruta, continuem cap al Mirador de les Caves. Després de tornar-nos a despistar uns metres, amb la conseqüent recuperació de camí, decidim, a l'alçada de Cal Xato, anar directament cap a Sant Sadurní, doncs el temps no es adequat per veure paisatges i se'ns fa tard. Arribem a destí sobre un quart de tres de la tarda i després de dinar vora l'estació, agafem el tren prop de dos quarts de cinc per enllaçar amb bus a Sagrera-Meridiana i arribar a casa cap a tres quarts de set del vespre. (Veure part final a Wikiloc 16284821).