Λάπαθος-Ψαρή Μαδάρα

May 14, 2022
May 2022

near Áno Sími, Crete (Greece)

Τα πρώτα 4 χλμ εύκολα σε δασικό δρόμο...από κει και μετά καλύτερα είναι να ανεβείτε πιο ψηλά στο βουνό από τη διαδρομή που έκανα για να αποφύγετε τις σάρες που έχει το βουνό για κάνα χλμ τουλάχιστον(πήγαμε να ακολουθήσουμε το ρέμα αλλά ήταν πιο δύσκολη μετά η ανάβαση λόγω σαθρού εδάφους)....σηματοδότηση δεν υπάρχει και ένας κούκος που έχει τοποθετηθεί ψηλά στα 1800 περίπου έχει ήδη γκρεμιστεί και δε καλοφαίνεται...στο 6 χλμ πάρτε τη κάτω διαδρομή καθώς είναι ένα μονοπάτι πιο βατό(δε το είχαμε προσέξει όταν πηγαίναμε για αυτό τραβερσάραμε το βουνό...μόλις κατεβήκαμε όμως χαμηλά το είδαμε)
Στο 9,5 στρίψαμε πολύ νωρίς και έτσι βρεθήκαμε από κει που ήρθαμε...η αλήθεια είναι ότι θέλαμε να πάμε στη Στάνη του Τζιρή και από κει να κατέβουμε πιο χαλαρά από το χωματόδρομο..η στάνη βρίσκεται ακριβώς εκεί που τελειώνει ο χωματόδρομος....η κατάβαση επίσης έγινε στο μεγαλύτερο μέρος της μέσα στο ρέμα γιατί δεν είχε νερό και ήταν πιο εύκολη έτσι..