Photo ofLANZAROTE: P.N LOS VOLCANES (2) - PEÑA DE SANTA CATALINA - MONTAÑA DE LA RILLA -MONTAÑA DE LAS NUECES Photo ofLANZAROTE: P.N LOS VOLCANES (2) - PEÑA DE SANTA CATALINA - MONTAÑA DE LA RILLA -MONTAÑA DE LAS NUECES Photo ofLANZAROTE: P.N LOS VOLCANES (2) - PEÑA DE SANTA CATALINA - MONTAÑA DE LA RILLA -MONTAÑA DE LAS NUECES

April 29, 2018
April 2018

near Masdache, Canarias (España)

Nova ruta pel parc nacional del volcans. Ruta que podria juntar-se amb la ruta penjada anteriorment "Lanzarote: P.N los volcanes (1)". El matéix tipus de paisatge impressionant, com si estiguessis al planeta Mart. Caminar entre les coladas de lava dels diferents conos volcànics però aquesta vegada amb noves perspectives pels volcans pujats.

El primer que ascendim és el de Peña de Santa Catalina, com un cim de vaques, amb pujada i baixada per el mateix camí i amb vistes panoràmiques 360º molt maques.

Continuem per la montanya de la Rilla, aquesta vegada un volcà per donar-li la volta a la seva inmensa i bonica caldera per dalt i amb unes vistes magnífiques dels volcans d'aprop com a teló de fons.

Acabem de tornada pujant el volcà que està més aprop del cotxe, Montaña de las Nueces. Volcà de circunferència trencada i molt maca de veure. Caminant per la seva silueta veiem un camí de tornada cap el cotxe que el seguim per no tornar pel mateix camí. El seguim fins aprop de carretera, és aquí on veiem un cartell que diu no passar, així que seria millor un cop visitat el volcà tornar enrera pel mateix camí fins el cotxe, o anar directament a la carretera pel camí marcat