Langdorp: Heimolen en de vallei van de Grote Laak

Photo ofLangdorp: Heimolen en de vallei van de Grote Laak Photo ofLangdorp: Heimolen en de vallei van de Grote Laak Photo ofLangdorp: Heimolen en de vallei van de Grote Laak

March 15, 2021
March 2021

near Elsleukenweide, Flanders (Belgique)

De route is grotendeels te lopen via het knooppuntennetwerk.
Enkel tussen knooppunt 262 en 719 wijkt de hier beschreven route iets af.

Een rustige wandeling in een rustig gebied, zonder echte 'Wow-elementen', maar ook zonder lange saaie stukken.
De combinatie van Kempische dennenbossen ten noorden van de spoorlijn, en het coulissenlandschap met natte weilanden ten zuiden ervan was voor ons heel vertrouwd en dus 'niks speciaals', maar ik kan me voorstellen dat het voor mensen uit andere regio's wel heel erg de moeite is...

Voor wie van het openbaar vervoer gebruik maakt kan op de route aansluiten op drie verschillende punten.

Uitgebreide beschrijving op https://annetanne.be/wandelen/2021/03/15/langdorp-heimolen-en-vallei-van-de-grote-laak/