Landmannalauger, blahnukur, brennisteinsalda

Photo ofLandmannalauger, blahnukur, brennisteinsalda Photo ofLandmannalauger, blahnukur, brennisteinsalda Photo ofLandmannalauger, blahnukur, brennisteinsalda

July 14, 2013
July 2013

•   4.7 1 review

near Grafarkirkja, Suðurland (Lýðveldið Ísland)

(En el blog, se accede a la traducción automática al castellano, galego y euskera) (In the blog, you can access the automatic translation into English and other languages)

(Islàndia) Ruta el juliol 2013; 9,5 km; +330 -330; 4 hores. Excursió organitzada per Tierras Polares amb el següent itinerari: Campament Landmannalauger, cim. Tipus de sortida: circular. Dificultat: fàcil.

Aquesta nit hem dormit en un “domo”, que és una tenda arrodonida que conté 8 lliteres i unes petites taules. Ahir al vespre una bona part del grup van anar a banyar-se a la bassa d’aigües termals i quan van tornar jo ja estava dormint, protegit amb taps per les orelles i una pastilla per dormir. Es veu que el Paco, va decidir anar a fer bivac... ¿potser era pel soroll nocturn? Els taps són fonamentals en les sortides en grup, on s’ha de dormir a albergs, refugis o tendes.

L’Andrea explica la ruta. Aquest campament és una base permanent per començar diverses excursions. Hi ha serveis de dutxes i lloc per dormir, encara que convé reservar amb anticipació. Ahir vam arribar per una pista de molts quilòmetres que va obligar a passar diversos rius a gual. Estem a l’àrea geotermal més gran de tot Islàndia . Des d’aquest punt surten trekkings de varis dies que segueixen etapes d’uns 15 km i que compten amb tendes o refugis al final de cada etapa... ...

Go to the blog
Clica en el blog para leer el relato.
Ves al blog per llegir el relat.

• Photo of Correturons
    Correturons Jul 23, 2013

Realment un dels paisatges més espectaculars de Islàndia i d'altres entorns volcànics, amb els colors increÏbles que presenta.