L'altre Salou: Salou - La Pineda - Salou

Photo ofL'altre Salou: Salou - La Pineda - Salou Photo ofL'altre Salou: Salou - La Pineda - Salou Photo ofL'altre Salou: Salou - La Pineda - Salou

-14 ft
September 29, 2012
September 2012

•   4.2 2 Reviews

near Salou, Catalunya (España)

L'altre Salou.

Volta complerta entre Salou, des de la Font Lluminosa i La Pineda, on acaba el passeig marítim.
Aquesta és una excursió que tenim molt aprop la gent del Camp de Tarragona però que no és molt habitual entre els cercles excursionistes. No diré que sigui una meravella, hi ha de tot: des de passarel·les artificials, terres enrajolats, zones tancades per la propietat particular, senders per dins el bosc i penya-segats magnífics. A més, sempre tenim el mar al costat o molt aprop, la qual cosa és un luxe gens menyspreable.

(Hem tornat a fer una variant d'aquesta volta al 2020. Poso l'enllaç per si pot interessar:

• miquelinos2012 Oct 15, 2012

Molt recomable. Val molt la pena ja que sortim del Salou turístic que estem acostumats.

Peptivissa Oct 15, 2012

Allò que tenim tant a prop de vegades ens sorprèn. T'agraïm el teu comentari.

• Photo of Bendhora
    Bendhora Aug 25, 2014

La ruta està molt bé i és interessant, però al fer-la, en arribar a la platja de la pineda ens hem trobat que el pas estava tancat i ens ha tocat improvitzar una mica.

Peptivissa Aug 26, 2014

Espero que us n'hague sortit sense masses dificultats. Suposo que és una zona canviant i més a l'estiu, però això forma part de l'aventura.
    Salut

• CARME GIL Apr 11, 2018

La vam fer per Setmana Santa del 2018 i ens vam trobar tancats dins d'un recinte del que no es podia sortir, a l'extrem de la platja de la Pineda. Vam haver de retrocedir.

Thorsempre Sep 27, 2018

Acabo de Fer la ruta. Sort que jo he començat per la Pineda i en veure el recinte tancat he preguntat i he hagut de fer asfalt fins el Far de Salou.
    Des d'allà i fins la Punta del cavall el camí de ronda és espectacular però no està protegit, un troç abans de la Punta diu "sense sortida" però hi ha un corriol sobre els penya-segats que passa sense dificultat, amb prudència.
    A partir d'allà hi ha camí de ronda ben marcat i acaba passant per la gran obra enrajolada de la Platja llarga i passarel·les fins la de Llevant.
    La tornada per carrer Carles Bohigas i després pel passeig asfaltat ha estat bé. Jo l'he fet a Peugeot pero si us canseu, es pot fer amb bus Plana
    Moltes gràcies per la ruta, he descobert un altre Salou tal com diu el títol.

Thorsempre Sep 27, 2018

*l'he fet a Peugeot, vull dir

A peu

Thorsempre Sep 27, 2018

Espectacular camí de ronda de Salou no massificat

Peptivissa Aug 7, 2020

Hem tornat a fer la ruta amb sentit anti horari per a no tenir problemes. En aproximar-nos a la platja de la Pineda, hem sortit del carrer Vaporet i hem envoltat la zona vallada per la zona rocosa sense masses problemes. Aquí està l'enllaç:

Thorsempre Aug 7, 2020

Si gràcies, ho miraré de nou, jo ho vaig fer en sentit horari i només començar vaig trobar la zona vallada i tancada però vaig anar per la urbanització fins trobar l'accés