Lalard - Pajīm گروه چپلار ۱۴۰۲/۳/۱۴،۱۵ از چپلار بهشهر به للرد نکا.گلورد بزرگ. سد گلورد. غریب محله و نهایت ابشار سمبی یخکش

June 13, 2023
June 2023

near Lalard, Māzandarān (Iran)

ساعت شش صبح چهارده خرداد با وانت تا چاخانی و بعد ابتدای مسیر چپلار رفتیم شروع پیمایش و رسیدن به رودخانه چپلار بعد دوساعت . عبور از رودخانه و ادامه مسیر پاکوب جنگل و‌چکلی تا بالا و رسیدن به زمین های روستای للرد نکا بعد دو ساعت . صبحانه کنار چشمه . عبور از زمین های گندم زار و لوبیا ورسیدن به روستای گلورد بزرگ . و ادامه مسیر تا نگهبانی سد گلورد حدود ساعت ۱۲ ظهر . استراحت و نهار و چای . ادامه پیمایش ساعت چهار از کنار سد تا چالکده و بالاخره ساعت هفت رسیدیم غریب محله منزل اقای یخکشی شب مانی داشتیم . ساعت شش صبح پانزده خرداد ادامه مسیر جنگل صبحانه کنار چشمه و ادامه مسیر رودخانه تا آبشار زیبای سمبی حدود ساعت دوازده . عکس و استراحت و نهار . ساعت سه تا پارکینگ رفتیم . در نهایت با وانت اقای کفشی برگشتیم بهشهر. متاسفانه بخاطر اشکالی که در برنامه ویکی لاک ایجاد شد .مسافت دقیق ثبت نشد . روز اول حدود نوزده و نیم کیلومتر و روز دوم حدود ۱۱ کیلومتر پیمایش داشتیم