ΛΑΚΜΟΣ(Μεγας Τραπος-Τσουκαρελα-Λιμνη Βερλιγκα)

Photo ofΛΑΚΜΟΣ(Μεγας Τραπος-Τσουκαρελα-Λιμνη Βερλιγκα) Photo ofΛΑΚΜΟΣ(Μεγας Τραπος-Τσουκαρελα-Λιμνη Βερλιγκα) Photo ofΛΑΚΜΟΣ(Μεγας Τραπος-Τσουκαρελα-Λιμνη Βερλιγκα)

May 16, 2016
May 2016

near Chalíki, Thessaly (Greece)

Λάκμος η αλλιως Περιστέρι όπως λέγεται είναι μια μακρόστενη επιβλητική οροσειρά που συνδέει την Βόρεια με τη Κεντρική Πίνδο.Στο κεντρικό οροπέδιο του βουνού πηγάζει ο Αχελώος ποταμός που μαζι με την λίμνη Βερλίγκα δημιουργούν ένα ξεχωριστό αλπικό τοπιο.Η διαδρομή εχει αφετηρια κ τερματισμό το χωριο Χαλίκη Τρικάλων.Ξεκινωντας απο τον οικισμό πολυ γρήγορα αφήνουμε τη σηματοδοτημένη διαδρομή που καταλήγει στη λίμνη κ με κατεύθυνση ΝΔ ακολουθούμε ασαφές μονοπάτι μεσα στο δάσος.Φτάνοντας στη θέση Στουρνάρα με τον υπέροχο καταράκτη,ανηφορίζουμε απότομα οπου κ συναντάμε αγροτικό δρόμο που καταλήγει σε στάνη.Απο εκεί με φόντο τη Πλάκα να ορθώνετε μπροστα μας κατευθυνόμαστε στη κορυφογραμμη.Κινούμαστε ΒΑ διχως να χάσουμε υψόμετρο με προορισμό τον Μεγα Τράπο(2240μ).Διασχίζουμε τη βάση του,φτάνουμε στο διάσελο κ συνεχίζουμε για την ψηλότερη κορυφή Τσουκαρέλα(2294μ).Επιστρέφουμε στον αυχένα κ κατηφορίζουμε στο οροπέδιο ακολουθώντας πια το κλασικό μονοπάτι.Περνάμε απο την Βερλίγκα κ τις πηγές του Αχελωου.Το τοπιο ειναι μοναδικό!Δυστυχώς μια ξαφνική καταιγίδα μας αναγκάζει να απομακρυνθούμε γρήγορα απο το βουνό και για λογους ασφαλείας να ακολουθήσουμε δασικό δρομο που καταλήγει στο χωριό.