Λάκμος, Χαλίκι - Βερλίγκα

1967
May 30, 2022
May 2022

near Chalíki, Thessaly (Greece)

Η ανάβαση έγινε με τον ΣΕΟ Ωλενός με σημείο εκκίνησης αρκετά ψηλότερα από το Χαλίκι, όπου η πρόσβαση έγινε με αυτοκίνητα 4x4. Η αρχή του μονοπατιού είναι από το παλιό μονοπάτι που ξεκινάει από την αριστερή πλευρά του λάκκου στο συγκεκριμένο σημείο και αφού ανέβουμε μια απότομη κόντρα περπατάμε κατά μήκος της μικρής κορυφογραμμής μέχρι να βγούμε στο οροπέδιο. Το τμήμα αυτού του μονοπατιού αν και είναι χαραγμένο είναι αρκετά λογγωμένο.
Από το οροπέδιο και μέχρι τη Βερλίγκα ακουλουθήθηκε πότε το κλασικό εύκολο μονοπάτι και πότε συντομεύσεις της διαδρομής μέσα από βράχια προκειμένου να κερδίσουμε πιο γρήγορα υψόμετρο παρακάμπτοντας τα εύκολα χιλιόμετρα του χωματόδρομου.
Φτάνοντας στη Βερλίγκα αντικρύζουμε τις γραφικές χιονούρες του οροπεδίου με τα αυτοσχέδια ρυάκια σε σχήμα μαιάνδρων και τις επιβλητικές κορυφές Τσουκαρέλα και Μέγας Τράπος. Η επιστροφή ακολουθεί πάλι τμήματα του μονοπατιού και κατά διαστήματα καταβάσεις από βράχινες περιοχές, καταλήγοντας μέσω του κλασικού μονοπατιού μέσα από το δάσος στο αρχικό σημείο εκκίνησης.