Lage-Vuursche 😀😀

April 18, 2015
April 2015

near Lage-Vuursche, Utrecht (Nederland)

Weer eens Lage-Vuursche. Zowaar een stuk waar we nog niet eerder gelopen hebben, op de rand met Noord Holland. Wel hadden we op een stuk van de route overlast van de snelweg. Toch was juist daar een meer met een luxe observatiehut, waar vele vogels, maar ook reeën te zien zijn. De wandeling eindigde in lage vuursche, hier aten we wat bij wat ons betreft beste pannenkoekenrestaurant van Nederland (al tientallen jaren). Zie foto

• Photo of Marjanne F
    Marjanne F Nov 17, 2019

De route bracht mij naar een stuk waar ik nog niet eerder had, leuk!!
    Ben af en toe van de route afgeweken omdat ik met de hond liep en de route veel over /langs het fietspad ging.

• Photo of rfesten
    rfesten Jul 14, 2021

Leuke en makkelijke route. Wel twee grote rechte stukken en stukken fietspad. Onverwacht ineens één paadje door de struiken, die we bijna gemist hadden. Lage Vuursche is een mooi start/eindpunt.

• Photo of Mathyza
    Mathyza Sep 26, 2022

Erg leuke wandeling langs kleine kronkelpaden in het bos en langs een vennetje. Start en eindpunt in het pittoreske dorp Lage Vuursche waar je wat kunt eten/drinken.