Photo ofLafkos towards Metochi and Milina circular - Κυκλική από Λαύκο προς Μετόχι και Μηλίνα Photo ofLafkos towards Metochi and Milina circular - Κυκλική από Λαύκο προς Μετόχι και Μηλίνα Photo ofLafkos towards Metochi and Milina circular - Κυκλική από Λαύκο προς Μετόχι και Μηλίνα

2060
January 3, 2021
January 2021

near Láfkos, Thessaly (Greece)

Αυτή είναι μια υπέροχη διαδρομή κατάλληλη για όλες τις εποχές μιας και μεγάλο τμήμα της είναι σκιερό. Κατευθυνόμαστε προς Μετόχη ακολουθώντας το καλοσηματοδοτημένο Μονοπάτι Νοτίου Πηλίου για περίπου μία ώρα. Έπειτα βαδίζουμε πάνω σε χωματόδρομους με ωραία θέα καθώς κατηφορίζουν μέσα από ελαιοπερίβολα προς Χόρτο και Μηλίνα. Από εκεί παίρνουμε το παλιό καλντερίμι πίσω προς Λαύκο. Αν θέλετε να αποφύγετε την απότομη ανηφόρα μπορείτε να κάνετε τη διαδρομή αντίστροφα. Η ανάβαση θα διαρκέσει περισσότερο αλλά είναι ομαλότερη. Μπορείτε επίσης να πάρετε το λεωφορείο που έχει δρομολόγιο τα περισσότερα απογεύματα στις 18.00 από την εκκλησία στη Μηλίνα με κατεύθυνση προς Πλατανιά. Αυτό θα σας φέρει πίσω στο Λαύκο. This is a lovely walk at all times of the year as much of it has shade. We start towards Metochi following the well marked South Pelion Trail for about an hour. Later we take some beautiful earth roads that descend through olive groves above Horto and down to Milina. From Milina we walk up the main old kalderimi path to Lafkos. If you want to avoid this steep climb try doing the walk in the opposite direction. The ascent is longer but gentler. You can also take a bus most evenings at 18.00 from Milina church on the Platania route. This will take you back to Lafkos.

Photo ofΞεκινάμε από το πάρκιγκ στο Λαύκο Parking area - start of walk Photo ofΞεκινάμε από το πάρκιγκ στο Λαύκο Parking area - start of walk Photo ofΞεκινάμε από το πάρκιγκ στο Λαύκο Parking area - start of walk

Ξεκινάμε από το πάρκιγκ στο Λαύκο Parking area - start of walk

Ανεβαίνουμε τα σκαλιά προς την Πλατεία We take the steps up to the village square (plateia).

Πινακίδες Way marker signs

Αφήνουμε την πλατεία και ακολουθούμε τη σήμανση του Μονοπατιού Νοτίου Πηλίου προς Αργαλαστή. We leave the plateia along the path following waymarker signs 'South Pelion Trail - Argalasti)

Photo ofΣτρίβουμε αριστερά και μετά δεξιά στο μονοπάτι προς Χατζηβρύση Turn left then right onto path towards Xatsivrisi Photo ofΣτρίβουμε αριστερά και μετά δεξιά στο μονοπάτι προς Χατζηβρύση Turn left then right onto path towards Xatsivrisi Photo ofΣτρίβουμε αριστερά και μετά δεξιά στο μονοπάτι προς Χατζηβρύση Turn left then right onto path towards Xatsivrisi

PictographFountain Altitude 990 ft

Χατζηβρύση Xatsivrisi

Photo ofΣτην άσφαλτο κάνουμε αριστερά, βαδίζουμε πάνω της για 20 μέτρα και μπαίνουμε δεξιά μέσα σε μονοπάτι Photo ofΣτην άσφαλτο κάνουμε αριστερά, βαδίζουμε πάνω της για 20 μέτρα και μπαίνουμε δεξιά μέσα σε μονοπάτι

Turn left onto road and then right after 20 metres onto path.

Photo ofΣτρίβουμε δεξιά, διασχίζουμε το δρόμο και συνεχίζουμε σε μονοπάτι στα αριστερά Photo ofΣτρίβουμε δεξιά, διασχίζουμε το δρόμο και συνεχίζουμε σε μονοπάτι στα αριστερά

Στρίβουμε δεξιά, διασχίζουμε το δρόμο και συνεχίζουμε σε μονοπάτι στα αριστερά

Turn right , cross the road to and continue on path to the left.

Leave earth road and take path ahead and slightly right

PictographRiver Altitude 731 ft
Photo ofΔιασχίζουμε το ρέμα με λίγη προσοχή Stream crossing needs a little care Photo ofΔιασχίζουμε το ρέμα με λίγη προσοχή Stream crossing needs a little care

Διασχίζουμε το ρέμα με λίγη προσοχή Stream crossing needs a little care

Το ρέμα είναι συνήθως στεγνό αλλά οι πέτρες γλιστράνε. Ακολουθούμε το μονοπάτι μέσα σε ψηλό γρασίδι (εδώ το μονοπάτι μπορεί να καλύπτεται μερικές φορές από βλάστηση) The stream is usually dry but the rocks slippery. Follow path through long grasses (it may be a little overgrown here sometimes)

Photo ofΣτην άσφαλτο κάνουμε αριστερά (σε αυτό το σημείο αφήνουμε το Μονοπάτι Νοτίου Πηλίου) και μετά από 90 μέτρα στρίβουμε Photo ofΣτην άσφαλτο κάνουμε αριστερά (σε αυτό το σημείο αφήνουμε το Μονοπάτι Νοτίου Πηλίου) και μετά από 90 μέτρα στρίβουμε

αριστερά μέσα σε χωματόδρομο. Turn left onto road (we leave the South Pelion Trail here) after 90 metres turn left onto earth road.

Photo ofΣυνεχίζουμε στο χωματόδρομο αριστερά και μετά από 50 μέτρα κάνουμε δεξιά Photo ofΣυνεχίζουμε στο χωματόδρομο αριστερά και μετά από 50 μέτρα κάνουμε δεξιά

Συνεχίζουμε στο χωματόδρομο αριστερά και μετά από 50 μέτρα κάνουμε δεξιά

Continue on earth road to left and after 50 metres right

PictographPanorama Altitude 805 ft

Follow earth road to left. The path to the right is to Horto.

PictographBeach Altitude 70 ft

Photo ofΣτρίβουμε αριστερά μέσα από το χωριό και κατευθυνόμαστε προς το παλιό κεντρικό καλντερίμι προς Λαύκο. Photo ofΣτρίβουμε αριστερά μέσα από το χωριό και κατευθυνόμαστε προς το παλιό κεντρικό καλντερίμι προς Λαύκο.

Turn left through the village towards the main Lafkos stone path, (Kalderimi)

Photo ofΚανουμε δεξιά μέσα στο χωματόδρομο. Turn right onto track Photo ofΚανουμε δεξιά μέσα στο χωματόδρομο. Turn right onto track

Κανουμε δεξιά μέσα στο χωματόδρομο. Turn right onto track

PictographFountain Altitude 463 ft
Photo ofΞωκκλήσι και πηγή Church and fountain Photo ofΞωκκλήσι και πηγή Church and fountain Photo ofΞωκκλήσι και πηγή Church and fountain

Ξωκκλήσι και πηγή Church and fountain

PictographRisk Altitude 1,027 ft
Photo ofΣκαλάκια για να ανέβουμε μια παλιά κατολίσθιση Steps around an old landslide. Photo ofΣκαλάκια για να ανέβουμε μια παλιά κατολίσθιση Steps around an old landslide. Photo ofΣκαλάκια για να ανέβουμε μια παλιά κατολίσθιση Steps around an old landslide.

Σκαλάκια για να ανέβουμε μια παλιά κατολίσθιση Steps around an old landslide.

PictographFountain Altitude 960 ft

• wanderdaphne Jun 11, 2023

We did the tour starting from Milina - so you have the ascent at the beginning (and not at the end). That was a very good decision for us. The tour offers beautiful views and is varied. Clear recommendation! The description says "mostly in the shadow". We didn't feel that way - we would say "partially in the shadow" ;-)