Photo ofLa Verneda- Turño d'en Móra (Turó del Carmel) (100 cims, Barcelonès) -Espai de memòria dels búnkers del Turó de la Rovira Photo ofLa Verneda- Turño d'en Móra (Turó del Carmel) (100 cims, Barcelonès) -Espai de memòria dels búnkers del Turó de la Rovira Photo ofLa Verneda- Turño d'en Móra (Turó del Carmel) (100 cims, Barcelonès) -Espai de memòria dels búnkers del Turó de la Rovira

-241 ft
3 hours one minute
May 18, 2024
May 2024

near Sant Martí de Provençals, Catalunya (España)

Hem seguit aquesta ruta de Quimgiro: https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/turo-de-la-rovira-bunkers-i-turo-del-carmel-50409334
Però em començat des del barri de la Verneda. Hem mantingut la triple pujada al Turó del Carmel per no renunciar al desnivell.

La ruta és fàcil de seguir i, tot i ser una ruta urbana, transcorre en bona part per pistes i corriols dels parcs del Guinardó i del Carmel.
Una bona oportunitat per obtenir una vista de BCN diferent. Avui, a més, hem tingut bones estones de pluja que, a part de donar un toc diferent, ha buidat força la ciutat de gent.