La Salut-Pont Foradat-Punta Sabata-Gola del Bigaire-Roca Tinyosa

Photo ofLa Salut-Pont Foradat-Punta Sabata-Gola del Bigaire-Roca Tinyosa Photo ofLa Salut-Pont Foradat-Punta Sabata-Gola del Bigaire-Roca Tinyosa Photo ofLa Salut-Pont Foradat-Punta Sabata-Gola del Bigaire-Roca Tinyosa

December 18, 2020
December 2020

near Viladordis, Catalunya (España)

Llocs molt freqüentats pels caminants, senderistes, btt's i "runners"(entre altres) de la zona.
He deixat el vehícle prop del santuari de la Mare de Déu, al barri de Viladordis.
Itinerari: Ermita, camí de la Salut, Pont Foradat (senyals i marques blanques i vermelles), Punta Sabata (senyals i marques verdes), baixada cap a la carretera del Pont de Vilomara, més endavant bifurcació a la dreta i baixar cap a la Gola del Bigaire, continuar amunt pel marge dret del riu Llobregat. Més endavant el deixem i passem prop de la font del Soroll, una mica més amunt es trova una masía en ruïnes ón hi ha una tina, poc després travessarem un pontet per damunt de la sèquia de la Mina i enfilarem amunt fins un camp de conreu ón farem un gir brusc a l'esquerre, s'agafa un corriol que a vegades voreja el cingle (compte), anem direcció de la zona anomenada Roca Tinyosa ón, just després de una senyal girarem a la dreta (encara que no és vegi camí ò corriol) per travessar un petit i bonic bosc d'alzines i anar a retrobar la pista que haviam abandonat poc abans, travessar l'autopista pel damunt i passar prop de la finca de Les Marcetes i tancar l'itinerari.
Temps real en moviment 2 hores i 11 minuts.
Important:
Caminar per les muntanyes pot ser una activitat perillosa segons el perfil de la ruta, és aconsellable tenir un mínim de formació, experiència i saber planificar l'activitat abans de sortir.
Cadascú és responsable de les seves decisions, les seves accions i la seva seguretat.
Aquest itinerari es proporciona només amb fins informatius i no implica de cap manera la responsabilitat de l'autor.

PictographRisk Altitude 916 ft

Tina

PictographBridge Altitude 732 ft

Pont

Pont sobre la sèquia de la Mina

PictographIntersection Altitude 755 ft

Gir esquerre

Gir sobtat a l'esquerre

La Roca Tinyosa

Paratge anomenat així

PictographIntersection Altitude 884 ft

Gir dreta

Gir sobtat a la dreta direcció bosquet d'alzines