LA REUNIÓN: TROU DE FER

September 14, 2016
September 2016

•   4.7 3 Reviews

near Hell-Bourg, Réunion (Réunion)

Excursioneta pels vols de Salazie per contemplar la famosa casacada de la Trou de Fer pels meravellosos boscos de la Foret de Belouve

Comencem al poble de Hell Bourg amb el cel una mica tapat. El primer tram de camí: pujar vertical per salvar la paret al costat del poble fins la Gite de Belouve (1h 10'). Després seguim el sender de la Trou de Fer que està ben senyalitzat. Cami preciós entre la vegetació selvatica de La Reunión, una mica enfangat de la humitat i pluges d'aquesta zona.

Arribem al mirador en 2h 50' i per sorpresa nostre ens ho trobem tot emboirat, així que no veiem res de res. Mengem una miqueta i tornem agafant una altre ruta. Ara seguirem el Sentier de l'Ecole Normale, caminet més fàcil per arribar a la Trou de Fer perquè esta ben acondicionat amb passarel.les de fusta i pista ample. Passeig molt agradable per gaudir sense presses.

Ara la boira està mes baixa i tornem a la Gite de Belouve sense tanta visibilitat (4h 30'). D'aqui al poble de Hell Bourg ens separen una hora de baixada.

HELL BOURG

GITE DE BELOUVE

ALLEE CAVALIERE

LA REINA DELS TAMARINS

TROU DE FER

DESVIAMENT

GRANDE MARE

• jeve398 Sep 24, 2017

vertek best vroeg in de ochtend, tegen de middag is het zicht belemmerd door de nevel. de route langs de jungle is een aanrader, wel veel trager dan via de verharde weg.

• jmb.tempo Aug 17, 2018

Très beau parcours, avec une vue magnifique à la fin sur le trou de fer.

• Photo of Axel Enuset
    Axel Enuset Oct 9, 2022

Magnifique randonnée. Après une côte toute en lacets jusqu'au plateau, la forêt de Bélouve nous enchante. Nous continuons jusqu'au point de vue et y arrivons vers 13h, mais il n'est malheureusement pas accessible du fait du danger d'effondrement. De toute façon, il y avait de la brume. Redesente par le même chemin. Attention, les pierres peuvent être dangereusement glissantes quand les nuages sont passés par là.