LA REUNIÓN: LA CHAPELLE

September 20, 2016
September 2016

•   4.8 2 Reviews

near Cilaos, Réunion (Réunion)

Una excursió per descobrir un engorjat amb parets de més 100m d'alçada seguint el riu anomenat Bras Rouge. Molt recomanable pel final, és increible lo maco que es la natura en estat pur.
Preguntar abans a infomació si està obert el camí. A vegades el tanquen per la quantitat de cabal d'aigua.

El camí és un descens fàcil fins el riu. A partir d'aqui vigilar a l'hora de travessar els diferents corrents d'aigua. Hi ha moltes fites però el camí principal s'intueix i deu variar en funció de la quantitat d'aigua que baixa. Vigilar també amb les pedres mullades o llises per no relliscar.

L'entrada entre les dues parets majestuoses dependrà de les ganes que tingueu de mullar-vos. Nosaltres ens vem mullar fins les cuixes per passar al costat esquerra de la paret, on vem poder continuar uns metres més. A partir d'aquí vem decidir banyar-nos fins al coll per poder veure la cascada que hi havia al final de la gorg.

PARKING

LA CHAPELLE

• Photo of mikelguilon
    mikelguilon Sep 19, 2018

Un autentico rompepiernas, pero merecio la pena llegar hasta el final. Muy divertida la parte final, en la zona del rio, donde has de atrevesar la rocas hasta llegar al cañon, y recibir la recompensa del paisaje.
    La recomiendo si se visita Cilaos.

• Itsbunnytime Sep 2, 2022

Pujades i baixades amb molta humitat enmig del bosc tropical. Meravellosa experiencia, pero porta una o dos samarretes de recanvis per la suada…