LA REUNIÓN: DIAGONAL DE FOUS (ETAPA-1: Mamode Camp -Plaine des Chicots)

Photo ofLA REUNIÓN: DIAGONAL DE FOUS (ETAPA-1: Mamode Camp -Plaine des Chicots) Photo ofLA REUNIÓN: DIAGONAL DE FOUS (ETAPA-1: Mamode Camp -Plaine des Chicots) Photo ofLA REUNIÓN: DIAGONAL DE FOUS (ETAPA-1: Mamode Camp -Plaine des Chicots)

September 17, 2016
September 2016

near Îlet à Guillaume, Réunion (Réunion)

Primer dia de la desitjada Diagonal dels bojos!!! Es un primer dia de contacte, sense gaires kilòmetres i per posar a punt l'esquena i les cames pel que vindrà. Ruta maqueta perquè passa de la vegetació extrema al cim amb vegetació baixeta.

Iniciem el trekking al final de la carretera més amunt de Le Brulé, a Mamode Camp

Camí ben marcat desde l'inici fins la Gite de Plain des Chicots. Camí amb molta vegetació, humit, tropical, on podem veure les típiques Cryptomeries.

Triguem 1h i 50' fins arribar al refugi. Descarreguem l'equipatge, mengem una miqueta i amb la motxil·la lleugera encarem el camí cap a la Roche Écrite. A partir d'aquí el bosquet va desapareixent deixant pas a la pedra volcànica i vegetació baixa. En 1h i 5' arribem al cim de 2.276m.

Avui no tenim tanta sort com el dia que vam pujar Le Grand Bénare i veiem al nostre voltant tots els circs tapats per un mar de núvols. Els únics cims que es deixen veure són la Pitón de Neiges i Le Grand Bénare.

De retorn al refugi decidim visitar la Caverne du soldat. Son 10' de desviament per veure una coveta petita natural. Millor retornar pel mateix camí, perquè la contiuació fins a retrobar de nou el sender és una mica perdedor i no ben senyalitzat.