La Reunió GR R2 Etapa 12 Gîte de Basse Vallée - Basse Vallée

Photo ofLa Reunió GR R2 Etapa 12 Gîte de Basse Vallée - Basse Vallée Photo ofLa Reunió GR R2 Etapa 12 Gîte de Basse Vallée - Basse Vallée Photo ofLa Reunió GR R2 Etapa 12 Gîte de Basse Vallée - Basse Vallée

August 25, 2023
August 2023

near Jacques Payet, Réunion (Réunion)

El GRR2 és un sender de gran recorregut a l'illa de La Reunió, un departament francès d'ultramar al sud-oest de l'oceà Índic. Una de les tres rutes de senderisme de llarg recorregut d'aquest territori amb el seu relleu escarpat, la travessa de banda a banda entre la capital, Saint-Denis, a la costa nord i Basse Vallée (Saint-Philippe) a la costa sud. Si incloem les ascensions a la Roche Ecrite, el Piton des Neiges i el Nez Coupé de Sainte-Rose, és un recorregut d’uns 190 Km de longitud i uns 10000 m de desnivell positiu.

Etapa força curta d’unes 2 hores. Agafem el sender que va per l’esquerra de la ravine du Bras Plati per dins del bosc i pel costat d’explotacions agrícoles arribem a la route forestiere 36 que hem de creuar diverses vegades. Cap al final passem per unes plantacions de vainilla on hi ha rètols que avisen de l’existència de trampes per evitar que hi accedeixin els lladres. Finalment arribem a la carretera N-2 a Basse Vallée (Saint-Philippe) final del recorregut del GR R2 que ens ha permès travessar tota l’illa de Nord a Sud i on hi ha la parada de l’autobús. A nosaltres ens està esperant el taxi que ens portarà fins a Saint-Pierre des d’on continuarem el nostre viatge per l’illa.

La ruta del GR R2 sencer es pot trobar a:

GR R2 Gran Travessia de la Reunió

PictographMountain hut Altitude 2,021 ft

Gîte de Basse Vallée 2

PictographMountain hut Altitude 1,991 ft

Gîte de Basse Vallée 1

Cruïlla Gîte de Basse Vallée (alt. 600 m)

Route Forestal 36

Desviació del GR R2 (tram tancat)

PictographIntersection Altitude 957 ft

Tornem a agafar el GR R2 (final del tram tancat)