Photo ofLa Nou de Berguedà - 💯Cims Sobrepuny 1.655 m. Sobrepuny Baix 1.566 m. Castell de l'Areny i La Nou de Berguedà ( Berguedà ) Photo ofLa Nou de Berguedà - 💯Cims Sobrepuny 1.655 m. Sobrepuny Baix 1.566 m. Castell de l'Areny i La Nou de Berguedà ( Berguedà ) Photo ofLa Nou de Berguedà - 💯Cims Sobrepuny 1.655 m. Sobrepuny Baix 1.566 m. Castell de l'Areny i La Nou de Berguedà ( Berguedà )

July 19, 2023
July 2023

near la Nou de Berguedà, Catalunya (España)

Ruta 108
09- Les Agudes
10- Camí ral de la Nou a la Clusa
11- Baga d'Espades
12- Collet del Faig 1.567 m.
13- Cingles del Sobrepuny
14- 💯Cims El Sobrepuny 1.655 m.
15- El Sobrepuny Baix 1.566 m.
16- Els Llisos de Casteller
17- Faig Monumental
18- Fon del Faigs ( No la vam beure )
19- Torrent de la Foranca
20- Cal Caseller
21- Santuari de Lurda ( Santuari de Lourdes )
La Nou de Bergada 876 m. ( Berguedà ) Barcelona Catalunya

Photo ofLa Nou de Berguedà 876 m. ( Berguedà ) Barcelona - Catalunya Photo ofLa Nou de Berguedà 876 m. ( Berguedà ) Barcelona - Catalunya Photo ofLa Nou de Berguedà 876 m. ( Berguedà ) Barcelona - Catalunya

La Nou de Berguedà 876 m. ( Berguedà ) Barcelona - Catalunya

Mina : Mina de les Agudes

Punt d'interès : Les Agudes

Punt d'interès : Sender GR-241

Photo ofIntersecció a la dreta ( Baga d'Espades ) Photo ofIntersecció a la dreta ( Baga d'Espades ) Photo ofIntersecció a la dreta ( Baga d'Espades )

Intersecció a la dreta ( Baga d'Espades )

Camí ral de la Nou a la Clusa

Punt d'interès : Coll de la Plana 1.429 m.

Punt d'interès : Baga d'Espades

Punt d'interès : Collet del Faig 1.567 m.

Photo of💯Cims El Sobrepuny 1.655 m. Castell de l'Areny i La Nou de Berguedà ( Berguedà ) Photo of💯Cims El Sobrepuny 1.655 m. Castell de l'Areny i La Nou de Berguedà ( Berguedà ) Photo of💯Cims El Sobrepuny 1.655 m. Castell de l'Areny i La Nou de Berguedà ( Berguedà )

El Sobrepuny és una muntanya de 1.655 metres que es troba entre els municipis de Castell de l'Areny, la Nou de Berguedà i Vilada, a la comarca catalana del Berguedà. És un dels principals cims de la Serra de Catllaràs.[1] Al cim s'hi troba el vèrtex geodèsic número 283088001 i un mirador important.[2] Aquest cim està inclòs al llistat dels 100 cims de la FEEC.[3]

Punt d'interès : Sender PR-C

Cingles de Sobrepuny

Photo ofSobrepuny Baix 1.566 m. ( La Nou de Berguedà ) Barcelona Photo ofSobrepuny Baix 1.566 m. ( La Nou de Berguedà ) Barcelona Photo ofSobrepuny Baix 1.566 m. ( La Nou de Berguedà ) Barcelona

Sobrepuny Baix 1.566 m. ( La Nou de Berguedà ) Barcelona

Cim : Sobrepuny Baix 1.566 m.

Cingles de Sobrepuny

Punt d'interès : Cingles de Sobrepuny

Els Llisos de Caseller

Llisos de Caselles

PictographTree Altitude 4,690 ft
Photo ofEls Llisos de Caseller ( Font del Faigs no vam saber veure-la ) Photo ofEls Llisos de Caseller ( Font del Faigs no vam saber veure-la ) Photo ofEls Llisos de Caseller ( Font del Faigs no vam saber veure-la )

Els Llisos de Caseller ( Font del Faigs no vam saber veure-la )

Arbre : Arbre Monumental ( Faigs )

Torrent de la Foranca

Camí a la Nou

Punt d'interès

Lloc religiós : Sant Martí de la Nou - Ajuntament de la Nou de Berguedà -

Photo ofLa Nou de Berguedà 876 m. ( Berguedà ) Barcelona Catalunya Photo ofLa Nou de Berguedà 876 m. ( Berguedà ) Barcelona Catalunya Photo ofLa Nou de Berguedà 876 m. ( Berguedà ) Barcelona Catalunya

La Nou de Berguedà 876 m. ( Berguedà ) Barcelona Catalunya

Lloc religiós : El Santuari de Lurda de la Nou és una església del municipi de la Nou de Berguedà (Berguedà) inclosa en l'Inventari del Patrimoni Arquitectònic de Catalunya. És dedicat a la Mare de Déu de Lorda, essent un dels molts testimonis de l'extraordinària popularitat que assolí aquesta devoció a la Mare de Deu arreu del món, i també a Catalunya. ( Viquipèdia )

• Photo of Pere Saura Pérez
    Pere Saura Pérez Jul 19, 2023

Ruta, ombrívola, pujada constant i forta baixada, bona ruta, millor companyia

• Photo of Caputx_55
    Caputx_55 Jul 20, 2023

Ruta molt completa, i molt ben escollida, també val la pena baixar a veure El Santuari de Lurda i la cova, esta a 1km de la Nou de Bergada, com sempre molt ven acompanyat del companys dels dimecres. Salut i Bastons

• Photo of jmfranchg
    jmfranchg Jul 20, 2023

ja no se que dir, bona ruta i un fort desnivell , amb uns boscos magnifics. ben resenyada pel company Capuyx55.