Photo ofLa Mola de Colldejou - Pujador de les Comes d´en Montjou o de la Font dels Clots - canal del Mig Photo ofLa Mola de Colldejou - Pujador de les Comes d´en Montjou o de la Font dels Clots - canal del Mig Photo ofLa Mola de Colldejou - Pujador de les Comes d´en Montjou o de la Font dels Clots - canal del Mig

June 13, 2017
May 2017

near la Torre de Fontaubella, Catalunya (España)

El pujador a la Mola de Colldejou per les Comes d¨en Montjou o tambe dit de La Font dels Clots constituiex una ruta especialment bonica per la seva frondositat i bona petja que contrasta amb el pujador classic ( GR 7-3 ) des de la carretera T-322 que esta molt descompost . Te com a unica dificultat la superacio d´un petit mur sense cap complicacio tecnica pro que s´ha de possar atencio sobretot si esta mullat.
Un altre dels atractius de la ruta es el Cami de sota cingle que porta a la Font del Teix i al Canal del Mig , es tambe molt frondos i obac excepte el inici que es una mica perdedor pro hi han fites i marques blaves .