Photo ofLa Llacuna Ruta dels conills. Castell-serra de RocaMur-Cal Martinet i Font dels Horts. Photo ofLa Llacuna Ruta dels conills. Castell-serra de RocaMur-Cal Martinet i Font dels Horts. Photo ofLa Llacuna Ruta dels conills. Castell-serra de RocaMur-Cal Martinet i Font dels Horts.

1921
September 8, 2021
September 2021

near La Llacuna, Catalunya (España)

Segueixo la ruta que anomenem dels conills perquè està senyalitzat amb unes figures de fusta pintada gris, aquestes en forma de conill. A La Llacuna en podem trobar varies rutes en diversos indrets i amb diferent animal, gràcies a la feina d'uns veïns del municipi.

L'inici l'he gravat desde una mica més amunt de les escoles, ja que en aquest punt es completa la ruta circular.

Cal pujar direcció al castell, on trobareu en el trencall direcció càmping O castell el primer senyal.

Hem arribat dalt pujada

A partir d'aquest punt una mica més endavant cal parar atenció. El camí es bifurca en tres. He seguit recte ja que no he vist la indicació cap a la dreta i he fet un tram molt bonic, potser val la pena veure els blocs de roques, però si continuessim recte aniríem a Cal Quec (o actualment Cal Faro) Per seguir només la ruta, tombem al camí de la dreta.