La Gleize - Brume - Rahier - La Gleize

Photo ofLa Gleize - Brume - Rahier - La Gleize Photo ofLa Gleize - Brume - Rahier - La Gleize Photo ofLa Gleize - Brume - Rahier - La Gleize

September 16, 2020
July 2020

near La Gleize, Wallonia (Belgique)

Voor wie van een ruige ondergrond houdt en veel hoogtemeters wil maken is deze wandelroute echt een aanrader.

Wat een prachtig natuurgebied, we gaan voor 90% dwars door de natuur met prachtige vergezichten en diverse droogliggende beddingen.

Een stevig rondje met de nodige klimmetjes! (minimaal A-B schoeisel is aan te raden)

We starten in La Gleize. La Gleize ligt midden in het noordelijke gedeelte van de Belgische Ardennen. Het Museum December 44 (waar we starten en gratis kunnen parkeren) is in een historisch pand gevestigd in het centrum van het dorp. Het is volledig gewijd aan het Ardennen Offensief. Misschien een leuke combinatie, let op de openingstijden!

• nathalie.smetz May 13, 2021

Topwandeling!

• Photo of sportwandelaar
    sportwandelaar May 13, 2021

Hoi Nathalie, Leuk om te horen en bedankt voor je reactie.