Photo ofLa Garriga – Santa Eugènia – Poblat Ibèric del Puig del Castell – Samalús – La Garriga Photo ofLa Garriga – Santa Eugènia – Poblat Ibèric del Puig del Castell – Samalús – La Garriga Photo ofLa Garriga – Santa Eugènia – Poblat Ibèric del Puig del Castell – Samalús – La Garriga

February 2, 2022
December 2021

•   4.8 3 Reviews

near la Garriga, Catalunya (España)

INTRODUCCIÓ
Hem fet aquesta sortida prenent de base el track: https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/la-garriga-samalus-poblat-iberic-del-puig-del-castell-samalus-21531895 Feta per la companya de Wikiloc: https://ca.wikiloc.com/wikiloc/user.do?id=197726 . Us aconsello que llegiu la seva descripció de la sortida. Gràcies per compartir.

PRINCIPALS ATRACTIUS DE LA SORTIDA
Els seus principals atractius són:

• Muralla i poblat Ibèric del Puig del Castell de Samalús.

• Samalús amb la seva església de Sant Andreu.

• Si el dia és bo, hi ha bones vistes. Nosaltres avui en aquest aspecte no hem estat de sort.

• Petita visió de La Garriga.

NOTES SOBRE LA SORTIDA

• Nosaltres hi hem anat amb cotxe i hem aparcat a prop de l’estació de Rodalies.

• Tota la ruta va per pistes i camins ben fressats, cap dificultat.

• Es troben alternatives, és aconsellable anar en GPS.

PLÀNOL TOPOGRÀFIC DE LA RUTA

PERFIL

El perfil és indicatiu: el que em dona el telèfon que porto.

GRAU DE DIFICULTAT

L'índex de dificultat IBP (veure INDEX IBP) dona un valor de: 57. En podeu veure els detalls a: https://www.ibpindex.com/ibpindex/ibp_analisis_completo.php?REF=38529770772160&LAN=es&MOD=HKG .

Sortida

Arribada

• Photo of EMILI ORSO
    EMILI ORSO Feb 3, 2022

Bones descripcions, i detalls de gràfics i mapes. Força i endavant¡¡¡¡¡

Manel_49 Feb 3, 2022

EMILI ORSO gràcies per la teva valoració i comentaris. Un altre poblat ibèric al cim d'un turó i una muralla molt important. Hi ha bones vistes, però en aquest sentit no vam encertar el dia. Salut i Cames!!!!

• Photo of Jorditoms
    Jorditoms Feb 15, 2022

Amigo querido, no conocía este poblado!! que interesante!!! la verdad es que la historia que tienen aqui en España es única!! me encanta1

Manel_49 Feb 15, 2022

Jorditoms gracias por tu valoración y comentarios. Hay muchos pueblos ibéricos en la zona del Maresme i el Vallès. Algunos mejor conservados que otros, todos interesantes. Un abrazo.

• Photo of Rockfellow
    Rockfellow May 29, 2022

Easy route and nice scenery.

Manel_49 May 30, 2022

Thank you very much for your evaluation and comments. Health and legs!!!!