la Febró : Cami de les Salòquies - Cami prehistoric

Photo ofla Febró : Cami de les Salòquies - Cami prehistoric Photo ofla Febró : Cami de les Salòquies - Cami prehistoric Photo ofla Febró : Cami de les Salòquies - Cami prehistoric

January 10, 2023
January 2023

•   4.3 1 review

near la Febró, Catalunya (España)

Recorregut per camins poc trillats dels Cingles de les Saloquies i a la part superior per el Comellar del Joanet el cami desapareix i anem camp a traves fins a trobar la pista (GR 65.5)

Entrada al cami de les Saloquies

• Photo of jmbf
    jmbf Jan 14, 2023

Suposo que pel cami encara hi han els calamars de plastic penjats . Si ghi torneu a anar ja els podeu treure . Ara ja hi passa la gent i el cami esta mes trillat de quan el vaig recuperar . A mes els de la Febro lhan marcat amb pintura ,

• Photo of punsola
    punsola Jan 15, 2023

hola jmbf

Efectivament : Els calamars s´els ha emportat un temporal , l´unic que hem vist es un cul d´ampolla grapat a un abre que pot ser que indiqui l´acces al grau de la Geganta i com be dius part del cami de les Saloquies hi ha marques de spray vert als abres .
    No estarem may prou agraits a la feina de recupercio de camins que tu has fet.

• trincotrinco Jan 15, 2023

Excursió interesant pels voltants de la Saloquia, amb reconades espectaculars i bosc exuberant als barrancs.

• Photo of jmbf
    jmbf Jan 15, 2023

Si. El vaig posar per marcar l'acces al grau de la geganta .