La Febró : Barranc de la Foradada - Grauet del Barret

Photo ofLa Febró : Barranc de la Foradada - Grauet del Barret Photo ofLa Febró : Barranc de la Foradada - Grauet del Barret Photo ofLa Febró : Barranc de la Foradada - Grauet del Barret

June 22, 2021
June 2021

near la Febró, Catalunya (España)

Recorregut que tot sortint de la Font del Pubill , puja a la Serra Plana per el Barranc de la Foradada i baixa per el Grauet del Barret .
La Pujada per el Barranc de la Foradada te algun pas de grimpada sense grans dificultats , nomes hi ha un pas per superar uns grans blocs , al inici de barranc , que requereix una mica d´atencio .
La sortida del barranc esta marcada per fites i es per unes lliseres al principi una mica inclinadas , al arribar a dalt a la Serra varem fer una marrada tot cercant La Foradada que no varem trobar . S´ha de seguir un cami perdedor que un direecio a Llevant va a trobar la pista principal ( Cami dels Mollats , GR 65.5 ) procedent de la Creu Trencada , recorrem per la dita pista en direccio ponent auna mica mes 1,5 km i deixem la pista per l´esquerra i camp a traves anem a buscar l´inici del Grauet del Barret ( aconsello seguir fidelment el track tirant de GPS)
El Grauet del Barret , tambe anomenat Grau del Pere Paueta ., te un inici que es una mica dificil de trobar , el grau no te cap problema técnic es molt ufanos i el cami inicialment es marcat, amb abundosos restes de l´antic cami , fins que arribem a la zona de marges de les Solanes en la que el sender es tapa i es fa perdedor partir d`una petita tartera , fins arribar a la pista que ens porta al pont de la Font del Pubill.
El califico com DIFICIL perque te trams sense cami ben definit i sense marques . La ruta no la recomanaria per als que no están acostumats a trescar per camins no gaire transitats , que no tenen bon sentit de l´orientacio , no disposen d´ un bon GPS i busquen camins fàcils i ben marcats sense entrebancs,

Al costat d´una reixa surt un sender a la dreta que porta al Barranc de La Foradada

anem al llit del Barranc

Petit pas per superar uns blocs sense gaires dificultats

Sortim del barranc per unes lliseres marcat amb fites

arribem a la pista principal dels Mollats