La cascada del Salto (Parc Nacional d'Aigüestortes i Estany de Sant Maurici)

August 19, 2013
August 2013

•   3.7 1 review

near Senet, Catalunya (España)

Sortint de la Serradora, anem seguint el mateix carrer del Port fins a la plaça del poble, coneguda com la plaça de Baix, des d'allí surt un camí fins el Pilaret de Sant Sebastià i que continua fins arribar als peus del gran despreniment de roques conegut com l'Esbornada. Un cop passada, el camí vell de Villaller i cabanera comarcal, ens portarà fins al Salto, llarga i fina cascada d'aigua també coneguda com la Salvassa. Aquest itinerari forma part del sender de circumval·lació del Parc, conegut com a Camins Vius.
........................................................................
Partiendo de la Serradora, vamos siguiendo la misma calle del Port hasta la plaza del pueblo, conocida como la plaza de Baix, desde allí sale un camino hasta el Pilaret de Sant Sebastià y que continua hasta llegar a los pies del gran desprendimiento de rocas conocido como la Esbornada. Pasado este, el camino antiguo de Vilaller y la cañada comarcal, nos llevará hasta el Salto, larga y fina cascada de agua también conocida como la Salvassa. Este itinerario forma parte del sendero de circumvalación del parque, conocido como Camins Vius.

• Photo of ramonz
    ramonz Oct 28, 2013

el track acaba a mitad del camino, en el barranc de rebaixader. hay que continuar por la pista 1km mas hasta el barranc d ela salvassa que es donde está la cascada.