La Bisbal - Monells - St Sadurní - Can Font de Muntanya - La Bisbal

Photo ofLa Bisbal - Monells - St Sadurní - Can Font de Muntanya - La Bisbal Photo ofLa Bisbal - Monells - St Sadurní - Can Font de Muntanya - La Bisbal Photo ofLa Bisbal - Monells - St Sadurní - Can Font de Muntanya - La Bisbal

1918
August 26, 2015
August 2015

near la Bisbal d'Empordà, Catalunya (España)

Darrer entrenament matinal per la Matagalls Montserrat. Avui he sortit de la Bisbal i he anat cap a Monells passant pel PuigVentós i el Mas Fuertes. He anat cap als quatre camins i he arribat a Sant Sadurní de l'Heura. Una bona baixada fins l'ermita de Sant Joan Salelles i just aquí he deixat la pista principal i he agafat un corriol a mà dreta que m'ha portat fins el camí que va fins al molí d'en Frigola. Però abans d'arribar, he agafat el camí de l'esquerra que puja ben dret fins gairebé Can Font de Muntanya. He baixat com si volgués anar al Mas Mates però després he anat cap al molí de Can Coia i el pont de les Dobles i arribar a la Bisbal per la palanca de Cruïlles

Camino

Calle

• Photo of xevieres
    xevieres Feb 26, 2018

Ruta suau de La Bisbal a Monells, envoltat de magnífiques vistes en tot moment. Via ascendent més dura després de S.Sadurní...per seguir amb baixada tranquil.la fins a La Bisbal novament.

Ruta suau de envoltat de magnífiques vistes en tot moment.