Photo ofLa Barraca d’Aigües Vives-Valletes del Gall-Valletes del Bru-Senda dels Elefants-Pas del Llop 26-SEP-2021 Photo ofLa Barraca d’Aigües Vives-Valletes del Gall-Valletes del Bru-Senda dels Elefants-Pas del Llop 26-SEP-2021 Photo ofLa Barraca d’Aigües Vives-Valletes del Gall-Valletes del Bru-Senda dels Elefants-Pas del Llop 26-SEP-2021

September 27, 2021
September 2021

•   4.5 2 Reviews

near Barraca de Aguas Vivas, Valencia (España)

Ruta: La Barraca d’aigües Vives-Valletes del Gall-Valletes del Brú-Senda de l’Elefants-Pas del Llop 26-SEP-2021

Dia: 26-09-2021
Temps total: 04:16:52
Temps en moviment : 02:58:45
Temps parat: 01:18:08

La ruta que hem realitzat transcurreix per la zona de les Valletes del Gall i Valletes de Bru en els inicis de la Serra de les Agulles. Recorrent frondosos senders molt adequats per dies de calor. Comencem per camins de camps per pujar a buscar el final del camí del Pas del Llop, anem a la busqueda de les sendes que recorren per la zona de les Valletes del Gall fins els Valletes de Bru. Seguim per la senda dels elefants per enllaçar amb el "Pas del Llop". La senda dels elefants és un camí que transcorre per la ombria del barranc de la Casella al principi de la Serra de les Agulles. La zona que recorrem és molt coneguda i transitada pels ciclistes de la zona, de manera que cal prestar una mica més d'atenció. Nosaltres vam realitzar l'eixida des de la caseta d'uns amics, es pot realitzar des de La Barraca d’Aigües Vives i seria afegir un parell de km més.

La ruta que hemos realizado transcurre por la zona de les Valletes del Gall i Valletes de Bru en las estribaciones se La Serra de Les Agulles recorriendo frondosas sendas muy adecuadas para dias de calor. Empezamos por caminos de campos para subir a buscar el final de la senda del pas del Llop, vamos en busca de las sendas que recorrermos por la zona de les Valletes del Gall hasta les Valletes de Bru. Seguimos por la senda dels elefants para enlazar con el "Pas del Llop". La senda dels elefants es una senda que transcurre por la ombria del barranc de la Casella en el principio de la Serra de les Agulles. La zona que recorremos es muy conocida y transitada por los ciclistas de la zona, con lo que hay que prestar un poco más de atención. Nosotros realizamos la salida desde la caseta de unos amigos, se puede realizar desde La Barraca d'Aigues Vives y sería añadir un par de km más.
La ruta no tiene grandes desniveles.

Les descripcions de les rutes son personals, per lo tant son orientatives. La valoració de la dificultat es refereix a la dificultat tècnica com el tipus de terreny, si hi ha que trepar, si esta senyalitzada o no, si es pista, trialera sender fàcil, etc…. Totes les valoracions són molt personals. Esperem que vos agraden i gaudiu tant com les hem gaudit nosaltres. Si algú esta interessat en fer alguna ruta amb nosaltres es pot posar en contacte a través de wikiloc.

00-Inicí i Final

09-Senda alta a la Barraca

• Photo of AngelaMS
    AngelaMS Oct 4, 2021

Sorprenent ruta al costat mateix de casa. Recomanable al 100%.

• Photo of Florenci Vallcanera
    Florenci Vallcanera Nov 6, 2022

Una ruta curta i molt interessant. Gràcies per compartir-la