Λ4: Λαγκαδίκια-Τρανή Ράχη-Άγιος Πρόδρομος

Photo ofΛ4: Λαγκαδίκια-Τρανή Ράχη-Άγιος Πρόδρομος Photo ofΛ4: Λαγκαδίκια-Τρανή Ράχη-Άγιος Πρόδρομος Photo ofΛ4: Λαγκαδίκια-Τρανή Ράχη-Άγιος Πρόδρομος

September 17, 2020
September 2020

near Lagkadikia, Central Macedonia (Greece)

Ξεκινάμε από το Νηπιαγωγείο Λαγκαδικίων, περνάμε δίπλα από το Κέντρο Φιλοξενίας Προσφύγων (από δυτικά) και αμέσως μετά στρίβουμε αριστερά, συνεχίζοντας να ακολουθούμε τον χωματόδρομο.

Μόλις συναντήσουμε τον πρώτο λόφο, στρίβουμε δεξιά και μετά από 50 μέτρα βρίσκουμε άνοιγμα για να ανέβουμε επάνω του.

Ακολουθούμε για λίγο την κορυφογραμμή και μετά βρίσκουμε χορταριασμένο δρόμο τον οποίο ακολουθούμε καθώς ανεβαίνουμε στην Τρανή Ράχη.

Μετά από αρκετή ώρα, συναντάμε καθαρό χωματόδρομο και τον ακολουθούμε ανηφορικά μέχρι να βρούμε την ανατολική άκρη του μονοπατιού στα αριστερά μας.

Κατηφορίζουμε στο μονοπάτι προς το εκκλησάκι του Αγίου Προδρόμου του Νικομηδινού. Ανάλογα με την εποχή η βλάστηση μπορεί να μας δυσκολέψει σε δύο σημεία. Στο ένα έχει πυκνούς θάμνους και στο άλλο δέντρα με πολλά χαμηλά κλαδιά.

Κοντά στο εκκλησάκι θα βρούμε και νερό (αν και είναι λίγο χρωματισμένο). Μετά παίρνουμε τον δρόμο της επιστροφής, αλλά μόλις φτάσουμε στην διασταύρωση, στο ρέμα, στρίβουμε αριστερά και ανηφορίζουμε για λίγο τον χωματόδρομο.

Μετά από λίγο παίρνουμε στα δεξιά μονοπάτι που δεν φαίνεται, το ακολουθούμε, περνάμε ανάμεσα από θάμνους και βγαίνουμε σε χωματόδρομο. Και πάλι ανάλογα με την βλάστηση μπορεί να δυσκολευτούμε να βρούμε το πέρασμα.

Κατηφορίζουμε λιγάκι και μετά ακολουθούμε συνεχώς δυτική πορεία μέχρι να ξαναβρεθούμε στο πρώτο λόφο που είχαμε συναντήσει κατά την ανάβαση.

Από εκεί ακολουθούμε τον ίδιο δρόμο μέχρι τα Λαγκαδίκια, δυτικά από το Κέντρο Φιλοξενίας Προσφύγων (το πέρασμα από ανατολικά είναι πιο δύσκολο, μιας και περνάμε ανάμεσα από δύο φράχτες γεμάτους με ακακίες).

Νηπιαγωγείο

Φράχτες

διασταύρωση

εκκλησία

θάμνοι

θέα

Το σημείο είναι ένα πολύ μικρό ξέφωτο, ανάμεσα σε δέντρα με χαμηλά πυκνά κλαδιά.

μονοπάτι (ανατολική άκρη)

μονοπάτι (δυτική άκρη)

πέρασμα

πρόβατα

Ο πρώτος λόφος βρίσκεται πολύ κοντά, νοτιοανατολικά από το Κέντρο Φιλοξενίας Προσφύγων.