Λ1: Λαγκαδίκια-κεραίες

June 14, 2020
May 2020

near Lagkadikia, Central Macedonia (Greece)

Η διαδρομή ξεκινάει από τον κεντρική διασταύρωση στο χωριό Λαγκαδίκια με κατεύθυνση νότια.
Σε 300 μέτρα, μόλις περάσουμε κάτω από την γέφυρα, στρίβουμε δεξιά και πηγαίνουμε στο ποταμάκι, όπου περνάμε στην απέναντι όχθη. Συνήθως έχει λίγο νερό και περνάμε πάρα πολύ εύκολα με ένα βήμα χωρίς να βραχούμε.
Προχωράμε περίπου 500 μέτρα στον χωματόδρομο δίπλα στην όχθη και στο σημείο που ο δρόμος είναι στρωμένος με τσιμέντο στρίβουμε δεξιά και αρχίζουμε την ανάβαση.
Αφού περάσουμε 2-3 αγροτεμάχια, μπαίνουμε σε μονοπάτι.
Κάνουμε μια μικρή στάση στο κολονάκι για φωτογραφίες.
Συνεχίζουμε το μονοπάτι μέχρι να βρούμε χωματόδρομο.
Ακολουθούμε ανηφορικά τον χωματόδρομο μέχρι να φτάσουμε στην κεραία.
Η επιστροφή γίνεται από τον ίδιο δρόμο.

* Η διάρκεια της διαδρομής είναι 60 λεπτά, με γρήγορο περπάτημα χωρίς καθόλου στάσεις.
* Η διαδρομή είναι κατάλληλη και για οικογένειες με παιδιά άνω των 8 ετών, που θα χρειαστούν περίπου 1,5 ως 2,5 ώρες. Επίσης είναι κατάλληλη και για ακόμη μικρότερα παιδιά, αλλά καλό είναι να έχει ως προορισμό το κολονάκι.
* Το ποταμάκι συνήθως δεν έχει νερό για δύο μήνες περίπου Αύγουστο-Σεπτέμβριο και αντίθετα μετά από δυνατές βροχές είναι δύσκολη η διάσχιση του για τις επόμενες 4-5 μέρες, αλλά σ' αυτή την περίπτωση περνάμε από την γέφυρα του χωριού.