Kuzuludere ayrımı-Aydınlar Etabı (Trak Yolu-Thracian Way)

Photo ofKuzuludere ayrımı-Aydınlar Etabı (Trak Yolu-Thracian Way) Photo ofKuzuludere ayrımı-Aydınlar Etabı (Trak Yolu-Thracian Way) Photo ofKuzuludere ayrımı-Aydınlar Etabı (Trak Yolu-Thracian Way)

2029
December 5, 2021
December 2021

near Binkılıç, İstanbul (Türkiye)

Binkılıç - Aydınlar; Trak Yolunun (Thracian Way) rota oluşturma çalışmalarından biri olarak en zevkli etablarından biri olan bu parkuru yine herşeyden önce cesur ve maceracı Yamandaki ekibiyle adımlayarak doğaseverlere, yürüyüşçülere kazandırmanın haklı heyecanını yaşadık. Her mevsim yürünebileceği gibi yağışın bol olacağı kış ve ilkbahar sonlarında dere geçişleri ve patika çamuru biraz zorlayabilir. Parkur hediyesi bol mevsime göre mantar, kardelen ve derin vadi şelale ve orman manzaraları veriyor . Yol boyunca mevsime göre kullanım suyu tedarik edeceğiniz dereler var. Ama biz yine de köylerden şişe su tavsiyesi yapıyoruz. İlk kez 2008 yılında adımladığımız bu rota zaman içinde ormancı kesimleri ve doğanın azizliğine uğradığından bağ makası ihtiyacınız olabilir. Görmek için elinizi çabuk tutun derim.