Photo ofKušići, karadjordjevi šančevi, Marčići Korito Zečke reke, javorska Ravna Gora, Kušići Photo ofKušići, karadjordjevi šančevi, Marčići Korito Zečke reke, javorska Ravna Gora, Kušići Photo ofKušići, karadjordjevi šančevi, Marčići Korito Zečke reke, javorska Ravna Gora, Kušići

July 11, 2020
July 2020

near Kušići, Central Serbia (Serbia)

Najvećim delom ide se makadamom. Izuzetno su zarasli vegetacijom delovi u okolini karađorđevih šanaca, i sami šanci, kao i područje u okolini zečke reke. Mi smo zbog toga bosi išli koritom reke gde je bilo jedino prohodno. I baš smo nabili tabane na kamenje reke, nenaviknuti na bos hod. (obične plastične sandale, čak i papuče bi ovde završile posao). Za izlazak iz korita reke na makadam smo se odlučili na dosta strmom delu, prohodan je ali dosta strm, pa ovde treba povesti računa. Opciono smo na istim makadam mogli doći i koritom reke ali nam je baš bilo dosadilo bosonogi hod koritom. Nadalje u jednom delu trek je pravolinijski jer autor nije primetio da mu se uređaj isključio, naravno ovde treba samo ići makadamom, onuda kuda put vodi...
Sve u svemu lepa šetnja, sa pogledima na bajkovite predele na padinama planine Javor.