Κυπαρισσόδασος- Μονοπάτια περάσματα κ μιτάτα

Photo ofΚυπαρισσόδασος- Μονοπάτια περάσματα κ μιτάτα Photo ofΚυπαρισσόδασος- Μονοπάτια περάσματα κ μιτάτα Photo ofΚυπαρισσόδασος- Μονοπάτια περάσματα κ μιτάτα

November 18, 2021
November 2021

near Kheroukoúmadho, Crete (Greece)

Επιχείρηση ξεχασμένα μονοπάτια , άλλα τα βρήκαμε και άλλα τα βρήκαμε τα χάσαμε κ τα ξαναβρήκαμε , αλλά τα ξαναχάσαμε!
Γενικά πάντως πήγαμε σωστά εκτός ίσως απ την Όχρα κ μετά που πήγαμε στους γκρεμούς ενώ φαίνεται το μονοπάτι απ τη στέρνα δεξιά, ,κ αφου περάσαμε το ρέμα που κάναμε ένα μικρό κύκλο κατά λάθος ενώ το πέρασμα είναι ευθεία πάνω.
Μέχρι την Όχρα πάντως αγκάθα.
Το μονοπάτι δλδ που μας ενδιεφερε βασικά κ ειναι το Τάπες - Καθαρό άνευ υποζύγιου ,με τα υποζύγια απο πανω, απ του δοκαριού κ χωριζουν πριν το νερό στο Ασφεντάμι.
Επίσης επιλέξαμε πριν το Δάμακα να πάρουμε το άλλο ωραίο κόψιμο που παρακάτω συναντά το Μινωικό μονοπάτι και αν κ μικρό πανέμορφο.
Δεν του φαίνεται αλλά θέλει καλή αίσθηση προσανατολισμού , για ορειβάτες με σχετική εμπειρία δλδ.

Ξεκινώντας απ το Πανόραμα

Σήμα στη ράχη πρίν το ρέμα

Κατεβαίνοντας για το πέρασμα στο ρέμα

Η τραβέρσα για τα μιτάτα

Μιτάτα

Μιτάτα 2

Όχρα

Στο γκρεμό

Photo ofΣήματα για Η από Δάμακα κ ο Αζίλακας Photo ofΣήματα για Η από Δάμακα κ ο Αζίλακας Photo ofΣήματα για Η από Δάμακα κ ο Αζίλακας

Σήματα για Η από Δάμακα κ ο Αζίλακας

Το μονοπάτι κάτω απ το Δάμακα