Kumlubük - Bayırköy

October 28, 2019
October 2019

near Kumlubük, Muğla (Türkiye)

Görselliği çok güzel olan bir parkur işaretler net yolu kaybetmezsiniz Kumlukbükü çıkışında ve Kızılcaögütmen de bir miktar asfalt yolda yürünüyor Kumlukbükü’ndenKızılcaögütmen’e kadar Su kaynağı yok yanınıza en az 3 litre su alın Kızılcaöğütmen’de suyu ancak evlerden alabilirsiniz Kızılcaöğütmen Kayalıöz arası 2 km Kayalıöz Bayır arası da 2 km toplam 14 kilometrelik bir parkur zor ama görselliği harika parkurun büyük bir kısmında bir bitki tünelinden yürünüyor. Bayır çok çok güzel bir Türkmen köyü. İki tane ulu ağaç var biri çınar 1500 yaşında diğeri de 1200 yaşında Çınarın altında lokanta ve kahvehane var. Bu köyden taşıyabilecekseniz mutlaka zeytin yağ alın en azından tadına bakın muhteşem bir zeytin yağ. Ben Manisa Akhisar'dan her yıl 40 kg civarında zeytin yağ alıyorum. ama bugüne kadar böyle bir zeytin yağı yemedim. Biz çadırımızı Mehmet Yılmaz'ın evinin bahçesine kurduk. Mehmet Yılmaz'ın annesinden çadır kurmak için izin istediğimde "kurun oğlum insanın işine yaramayacaksa mal neden var" dedi Bu güzel insanlar bizimle çok ilgilendiler. Yolunuz düşerse bu insanlara merhaba deyin mutlaka bizim değerlerimiz bu insanlar