Kuldīga- Mežvalde- Kuldīga

December 18, 2021

near Kuldīga, Kuldīgas novads (Latvija)

Baltijas skolotāju seminārs

Baltijas skolotāju seminārs bija pirmā valsts pedagoģiskā mācību iestāde Latvijā, kas darbojās Rīgā, pēc tam Kuldīgā. Tagad ēkā atrodas Kuldīgas Tehnoloģiju un tūrisma tehnikums.

PictographReligious site Altitude 100 ft

Sinagogas ēku komplekss

Kuldīgas Lielās sinagogas komplekss sastāv no trim ēkām - sinagogas, kas celta 1875.gadā Krievijas cara Aleksandra II valdīšanas laikā, lūgšanu nama un ebreju kapličas. Tagad galvenajā sinagogas ēkā atrodas Kuldīgas galvenā bibliotēka.

Kuldīgas Svētās Katrīnas evaņģēliski luteriskā baznīca

Kuldīgas Svētās Katrīnas evaņģēliski luteriskā baznīca ir senākais dievnams un viena no senākajām ēkām Kuldīgā. Valsts nozīmes arhitektūras piemineklis.

Ēvalda Valtera mājas ''Osti''

Savus pēdējos 20 gadus Ēvalds Valters dzīvojis Kuldīgas novadā, Rumbas pagastā mājās "Osti".

PictographCave Altitude 117 ft

Riežupes smilšu alas

Riežupes smilšu alas ir mākslīgu alu labirints. Alas izcirstas baltajā smilšakmenī — pēc 1999. gada mērījuma 351 m kopgarumā, bet pēc citiem avotiem 460 m. Tā ir šobrīd garākā alu sistēma Latvijā.